Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

121. Data: 2016-06-01 12:38:04

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-) DŁUGIE!!!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 May 2016 23:33:06 +0200, Trefniś napisał(a):

> A bo to wiadomo, jak to ktoś wymawia?
> :)

Tylko Bżemol wie, kto jak co wymawia 333-]

PS. ZZZZoooo dhyyy wieżżżżż o zzhhhabhhhijanjjjuuuu.... :-D

122. Data: 2016-06-01 12:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Jun 2016 07:04:05 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> Słusznie! Mam na wsi sąsiada, który uchodzi za wiejskiego głupka, szkół
> żadnych nie pokończył, pracy nigdy nie podjął ale za to zrobił siódemkę
> dzieci!
> Tym samym zdeklasował większość pozostałych wieśniaków, bo z samego 500+
> dostanie znacznie więcej niż oni. Sąsiedzi znający go lepiej szacują, że
> ze wszystkimi zasiłkami i dodatkami dobije do 7-8 tysięcy na miesiąc!
>
> I na chuj mu ortografia?
> Szacun mu się należy za zdeklasowanie całej (prawie) wsi :D

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Wielu moich byłych uczniów, którzy z matmy (ani z niczego innego) ni-du-du,
zdeklasowało mnie w tej samej dziedzinie, jak Twój sąsiad, i jeszcze w paru
innych podobnych dziedzinach (m. in. potrafią więcej wypić itp).
Idemsiezabidź :-D

123. Data: 2016-06-01 13:18:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wytykam błędów tym, którzy się mnie WCZEŚNIEJ w czymś nie czepiali.
> Grzeczność zobowiązuje do wzajemności, c'nie?
> :->

Wszyscy dobrze wiedzą że to Twoje poprawianie ortografów to nie jest
uprzejmość ani pomoc językowa tylko zwykłe odgryzanie się za
poprawianie Twoich głupot (np. w sprawie zobojętniania pH cukrem).

124. Data: 2016-06-01 13:47:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Problem ze stokrotkową ortografią jest wg mnie taki, że trzeba by
> pisać cholernie niekonsekwentnie, co prowadziłoby do nieporozumień.
> A przecież głównym celem używania języka jest w miarę możliwości
> jak najsprawniejsza komunikacja.

Myśmy przecież mieli możność obserwacji tworzenia "nowej ortografii"
na właściwej grupie tematycznej. Nigdy mnie to w najmniejszym stopniu
nie fascynowało, ale byli tacy, co śledzili każdy nowy pomysł i wytykali
niekonsekwencje. Zresztą reformatorów przychodziło tam tylu, co twórców
perpetum mobile do urzędu patentowego. Fenomenem Stokrotki jest wielka
wytrwałość i ogromna konsekwencja we wszystkich niekonsekwencjach. Inni
odpuszczali najdalej po kilku tygodniach.

Aha, ja oczywiście wciąż podejrzewam (choć argumentów nie mam nijakich),
że żadna Stokrotka nie istnieje, nie ma pogubionej w świecie dziewoi,
na którą wszyscy się uwzięli, która marzy tylko o tym, by zmienić świat
na lepsze. Jest czyjś socjoinformatyczny projekt, przy którym grupa
wesołych ludków od lat ma dobrą zabawę.

--
Jarek

125. Data: 2016-06-01 13:54:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Masz może na myśli konkretne jakieś przykłady takich błędów?

Przy tak niekonkretnych zasadach trudno o konkretne przykłady. Zaznaczam,
że na stokrotkowe strony nie zaglądałem nigdy. Pamiętam za to te pierwsze
wynurzenia na temat ortografii wyssanej z mlekiem matki, mordowanej potem
przez Zły System działający nielogicznie. Może później to Nowe zostało
gdzieś skodyfikowane. Była kiedyś przez moment dostępna w sieci Stokrotkowa
Wikipedia -- treść brana z polskiej, przefiltrowana przez automatyczny
konwerter przerabiający słowa "z polskiego na nasze". A skoro da się robić
to automatem, to znaczy, że wiele z młodzieńczych ideałów nie pozostało.
Logiki w ten sposób przydać notacji nie można.

--
Jarek

126. Data: 2016-06-01 17:21:22

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2016 o 09:15, Trefniś pisze:
> W dniu .06.2016 o 07:14 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:
>
> (...)
>
> Logika chłopka roztropka. Byle co jesz, byle co wiesz.
> Z okazji Dnia Dziecka serdeczne pozdrowienia dla pogrobowca Ziutka Stalina!

To czemu tak wstydliwie wyciąłeś cytat?
Co by się nie okazało, że Trefniś jest głąbem i nie ma pojęcia o logice? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

127. Data: 2016-06-01 18:40:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-06-01 17:21, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> To czemu tak wstydliwie wyciąłeś cytat?
> Co by się nie okazało, że Trefniś jest głąbem i nie ma pojęcia o logice? :)

Daj pokój.
Zawsze są dziedziny, gdzie taka osoba innych może zdeklasować,

128. Data: 2016-06-01 22:53:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wytrwałość i ogromna konsekwencja we wszystkich niekonsekwencjach. Inni
> odpuszczali najdalej po kilku tygodniach.

Jeśli o mnie chodzi, to chyba od samego początku przyjmowałam to z
lekkim rozbawieniem. A raz to nawet prawie musiano mnie reanimować, jak
dławiłam się przed kompem ze śmiechu, kiedy przeczytałam ofertę Stokroci
profesjonalnych płatnych tłumaczeń tekstów na nową ortografię. Do dziś
się z tego w domu śmiejemy.

> [...]
> że żadna Stokrotka nie istnieje, nie ma pogubionej w świecie dziewoi,
> na którą wszyscy się uwzięli, która marzy tylko o tym, by zmienić świat

Mnie też się to wydaje mało prawdopodobne, aczkolwiek już się nauczyłam
w swym długim życiu, że są rzeczy na tym świecie, o których się nie
śniło filozofom.

> Jest czyjś socjoinformatyczny projekt, przy którym grupa
> wesołych ludków od lat ma dobrą zabawę.

Możliwe. To niech wiedzą, że i inni ją - dobrą zabawę - tu mają.

Ewa

129. Data: 2016-06-01 23:23:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2016 o 22:53, FEniks pisze:

> Jeśli o mnie chodzi, to chyba od samego początku przyjmowałam to z
> lekkim rozbawieniem.

Bo mnie się Stokrocia od razu skojarzyła z jedną postacią ze starego
podręcznika do angielskiego ("English every day"). Pojawiał się tam co
kilka rozdziałów prof. Pimpkins, który w Hyde Parku propagował swoją
reformę angielskiej ortografii.
Ale Stokrocia twierdziła, że nie zna tego podręcznika. ;)

Ewa

130. Data: 2016-06-03 11:55:01

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 18:40 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-06-01 17:21, obywatel Wiesiaczek uprzejmie donosi:

> Daj pokój.
> Zawsze są dziedziny, gdzie taka osoba innych może zdeklasować,

Jerzy vel Qrczak nie rozumie, że wszystko oparto na selektywnym
wygarnięciu z kontekstu dwóch zdań.

Pszemol nie powinien opierać analizy Stokrotkowej ortografii na swoich
wyssanych z palca przypuszczeniach. Uprawniona jest wyłącznie analiza
konkretnej filozofii, trzeba przyznać, pokrętnej :)
Gdyby Pszemol znał, mógłby krytykować. Nie mógł jej poznać, bo stronka
umarła śmiericą naturalną.
Ja znam przyczynki, stronę czytałem i wymieniałem ze Stokrotką uwagi :)

Cały atak uważam za świetny chwyt propagandowy Stokrotkowej filozofii i
kolejną jej wygraną.
Sprawa jakby umarła, a tu ludzie znów się podbudowują przekonaniem o
własnej "idealnej" polszczyźnie, jak choćby Crimi - prymitywnie, ale
"zaznaczył" swoją obecność.

Stokrotka powinna być wdzięczna krytykom - wyciągnęli z nienytu, za uszy,
zdychający temat.
Niekończąca się historia.
SK

--
Trefniś

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam