Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)

61. Data: 2016-05-23 11:08:02

Temat: Re: Rabarrrrrbarrrrrrrr... . :-)
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2016 o 14:22, Qrczak pisze:

> miej serce i patrzaj

Gdy rozum śpi, budzą się demony.

Ewa

62. Data: 2016-05-23 13:09:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2016 11:08:02 +0200, FEniks napisał(a):

> Gdy rozum śpi, budzą się demony.

Cóż za konstruktywna samokrytyka. Czyżby chwila przytomności?
33333-]

63. Data: 2016-05-24 00:06:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> Gdy rozum śpi, budzą się demony.

Dzięki Ewa:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Sleep_of_Reason_Pr
oduces_Monsters
"The work includes owls that may be symbols of folly and bats symbolising
ignorance. The artist's nightmare reflected his view of Spanish society,
which he portrayed in the Caprichos as demented, corrupt, and ripe for
ridicule."
Czy wiedziałaś że sowy symbolizowały głupotę???

Zdziwiony... ;-)

64. Data: 2016-05-24 00:30:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> [...]
> ridicule."
> Czy wiedziałaś że sowy symbolizowały głupotę???

Ja czytałem w jednej książce, że przemądrzałość.

> Zdziwiony... ;-)

Jarek

--
-- Czy jesteś tego pewien? -- zapytał Królik jeszcze bardziej zdziwiony.
-- Najzupełniej pewien -- odpowiedział Puchatek.

65. Data: 2016-05-24 01:27:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

oduces_Monsters

> Ja czytałem w jednej książce, że przemądrzałość.

:-)

> [...]
> -- Czy jesteś tego pewien? -- zapytał Królik jeszcze bardziej zdziwiony.
> -- Najzupełniej pewien -- odpowiedział Puchatek.

Puchatek w ogóle z nich najgłupszy ale zawsze najbardziej pewny siebie ;-)

66. Data: 2016-05-24 10:28:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> :-)

> Puchatek w ogóle z nich najgłupszy ale zawsze najbardziej pewny siebie ;-)

Posiadanie Małego Rozumku wcale nie musi od razu oznaczać, że jest się
najgłupszym spośród towarzystwa. O tę pozycję trzeba się Specjalnie
Postarać.

--
Jarek

67. Data: 2016-05-24 11:17:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2016 o 00:06, Pszemol pisze:
> [...]
> corrupt, and ripe for ridicule."
> Czy wiedziałaś że sowy symbolizowały głupotę???

W każdym razie na wyrost przypisywano im mądrość. Podobno dlatego, że w
przeciwieństwie do innych ptaków oraz większości zwierząt, ma oczy
rozstawione z przodu, tak jak u człowieka, a nie po bokach.
Ale sowy głównie symbolizują czarną magię, złe tajemne moce i takie tam
demony. ;)

Ewa

68. Data: 2016-05-24 11:34:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 May 2016 11:17:02 +0200, FEniks napisał(a):

> W każdym razie na wyrost przypisywano im mądrość. Podobno dlatego, że w
> przeciwieństwie do innych ptaków oraz większości zwierząt, ma oczy
> rozstawione z przodu, tak jak u człowieka, a nie po bokach.

Nie jak Qra i inne ptaszki Feniksy?
:->

69. Data: 2016-05-24 14:30:30

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozstawione z przodu, tak jak u człowieka, a nie po bokach.
> Ale sowy głównie symbolizują czarną magię, złe tajemne moce

https://www.youtube.com/watch?v=HphzDGU3Hxo

:-)

70. Data: 2016-05-24 15:55:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.05.2016 o 14:30, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

oduces_Monsters

> https://www.youtube.com/watch?v=HphzDGU3Hxo

Słodkie te demony!
Te znacznie groźniejsze ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=nnPjqw7PqQ4

Ewa

Szparagowe pyszności
Móżdżek - gdzie kupić w Poznaniu?
ciastko amerykan
Promocji : Witamina D + olejek z filtrem UV
Chałwa - zrób to sam