Ratunku, wegańska uczta

391. Data: 2014-10-26 18:09:23

Temat: Re: Ratunku, wegańska uczta
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 18:02, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> A nawet duszno.

I ciemno.

> To naciągany problem.

Oficjalnie zgłoszone naciągnięcie wyeliminowało-by problem ciągłego
zużywania.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

392. Data: 2014-10-26 18:11:13

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 18:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> To, ze nie wiesz, co to tak naprawdę jest.

Wiem.
Zdziwiona?

393. Data: 2014-10-26 18:13:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Alek donosi:

> Ostatnio w makro widziałem "szynkę z łopatki".

Musiała być przednia!

--
Jarek

394. Data: 2014-10-26 18:16:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 18:04, obywatel Alek uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał

> W niniejszym kontekście jak najbardziej. Jak kuchnia jest niekoszerna i
> kucharka takaż, to taki gość niczego nie tknie. Wbrew powyższej opinii
> Jarka.

Ale naprawdę się trzeba postarać, by znaleźć kucharkę z nieustającym
periodem (poza prk oczywiście).
Ręce myć. I inne takie.
Nie każdy pejsaty żydek ma w domu wypasioną mykwę.

395. Data: 2014-10-26 18:16:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 18:04:34 +0100, Alek napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał

> W niniejszym kontekście jak najbardziej. Jak kuchnia jest niekoszerna
> i kucharka takaż, to taki gość niczego nie tknie.

Nawet jeśli byłaby koszerna (a to z gruntu niemożliwe, bo to musiałyby być
DWIE kuchnie fizycznie osobne), to na tym samym talerzyku koszernej wędliny
i koszernego sera i tak sobie gość taki nie położy. Ktoś powie - co za
problem dać gościowi drugi czy dziesiąty talerzyk? No jest problem, gdyż
talerze te od samej nowości mają być osobne. I tak dalej...

Jak widać pewne osoby błyskające tutaj rzekomą wiedzą o kuchni - bardzo
mało się orientują w niej de facto.

396. Data: 2014-10-26 18:18:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 18:11:13 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-10-26 18:08, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Wiem.
> Zdziwiona?

A się zastanowię.

397. Data: 2014-10-26 18:24:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 18:16:08 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> periodem (poza prk oczywiście).
> Ręce myć. I inne takie.
> Nie każdy pejsaty żydek ma w domu wypasioną mykwę.

W swietle mojego posta sprzed chwilki - Qleżanka Qra nie ma bladego pojęcia
o kuchni koszernej, wie tylko o periodzie i mykwie. Bo gdyby miała takowe
pojęcie, chcąc ugościć ortodoksa po koszernemu musiałaby znać odpowiednie
modlitwy i je odmawiać cały czas, kiedy przygotowuje dania, a także
skompletować drugą kuchnię (jako pomieszczenie) wraz z całym wyposażeniem -
osobno więc mieć mięsną, a osobno mleczną. Tudzież dwa osobne komplety
naczyń i sztućców. I parę jeszcze innych spraw oprócz "nie-periodycznych",
jak np nie planować przyjęcia (czyli nie gotować ani nie palić ognia) w
sobotę - u nas to dzień najczęściej wykorzystywany na rekreacyjne jedzenie
i popitkę w towarzystwie, nie mówiąc o poczciwym grillowaniu...

398. Data: 2014-10-26 18:25:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 18:16, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
> talerze te od samej nowości mają być osobne. I tak dalej...
>
> Jak widać pewne osoby błyskające tutaj rzekomą wiedzą o kuchni - bardzo

Oczywizda. W przeciwieństwie do tych co są bardziej de facto niż fakt
czy inna błyska-wica

a ty alku pacz a ucz sie

399. Data: 2014-10-26 18:29:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Oct 2014 18:25:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-10-26 18:16, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Oczywizda. W przeciwieństwie do tych co są bardziej de facto niż fakt
> czy inna błyska-wica

Coś tam wiedzą w każdym razie.

400. Data: 2014-10-26 18:30:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-26 18:24, obywatel XL uprzejmie donosi:

> [...]
> sobotę - u nas to dzień najczęściej wykorzystywany na rekreacyjne jedzenie
> i popitkę w towarzystwie, nie mówiąc o poczciwym grillowaniu...

To kiedy przyjeżdżasz?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Muszki :-)
Zielone pomidory!
ratowanie kapusty
Dla Stokrotki gratulacje