Re:

Data: 2002-07-13 20:04:33
Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Horche wrote:

> Z Toba pajacu na czele - ten post o prawie internetowym na grupie medycznej
> jest niby na temat?!

Ten post jest po to pajacu
aby prawo internetowe mnie chronilo przed lameriada , trollami ,
spamerami
na grupie medycyna i na kazdej grupie.
KPW ?

> Mam nadzieje, ze jak kiedykolwiek takie prawo uchwala to takie osoby jak ty
> beda mialy zakaz zblizania sie do komputera. Wszystkie wiadomosci od ciebie
> sa wlasnie nie na temat -
bredzisz
wszystkie posty ktore pisze sa zgodne z tematem grupy i tematyka
dyskusji
to haniebny brak zasad, przyzwoitego wychowania, czyni z Usenetu
bezuzyteczne miejsce
sluzace agresorom internetowym,
ktorzy potrafia wydukac tylko jedno durne zdanie
i nigdy nie wlaczaja mozgu do dyskusji.

wydaje ci sie, ze zjadles wszystkie rozumy i ze
> jestes jakims autorytetem.

Oczywiscie ze jestem autorytetem w dziedzinach ktorymi sie zajmuje
a wiedze czerpie z roznych zrodel
i po to zadaje pytania na usenecie, aby sie dowiedzial to co mnie
interesuje
bo po to place za internet

To o czym piszesz to sa jakies pseudonaukowe
> brednie wyssane z twojego palca.
To ? co ?
Konkretnie lamerze, bez poezji trollu,
napisz cokolwiek merytorycznie

Zauwaz, ze w dyskusjach, w ktorych nie
> bierzesz udzialu jest znacznie mniej watkow offtopicowych.

Nie zauwazylem takiego zjawiska.
Popatrz na swoj udzial na usenecie.
Sama lameriada, same offtopicki.

Coz z tego? Masz
> za malo w tej swojej gloweczce, zeby wyciagnac z tego jakiekolwiek
> wnioski.... Place za ten internet i co?
To bardzo duzo.
Po to place abym mial z internetu pozytek i korzysc a nie kontakt ze
stadem trolli.
Jak bede szukal trolli i rozrywki to pojde do cyrku malpy ogladac.

> Na co drugiej grupie dyskusyjnej w
> co drugim watku musze czytac co z nowu sie urodzilo w twojej chorej
> wyobrazni. Szlag mnie trafia - bo szukam konkretnych informacji, a zamiast
> tego musze przedzierac sie przez twoje wypociny i reakcje ludzi na to co
> znow te twoje spocone paluszki wystukaly na klawiaturze.

Ale przeciez to twoja sa wypociny, twoja lameriada, offtopicki
Co napisale w dyskusji nt. powiekszania biustu :
"
A ja w zyciu nie spotkalem wiekszego idioty niz ty. Jak nie masz
nic konstruktywnego do powiedzenia - to po co sie odzywasz? Swoja droga
to szkoda, ze sobie inteligencji powiekszyc nie mozesz...
"
Za takie teksty powinienes zostac odciety od internetu i izolowany od
spoleczenstwa, jako nieprzestosowany do udzialu w demokratycznych
dyskusjach.

> Jedyna metoda walki
> z takimi uposledzonymi osobnikami jak ty jest ignorancja (w demokratycznym
> spoleczenstwie, na ktore sie tak czesto powolujesz, skazany bylbys na
> ostracyzm).

Ale to przeciez ty jestes uposledzony czego dajesz dowod swoimi
wypowiedziami, ktore sa celowo obrazliwe , naruszaja netykiete i
wszlekie zasady spolecznego wspolzycia.

> I tak tez powinienem zrobic, ale poniewaz aktualnie jestem w
> zlym nastroju to ci zrobie raz jeszcze wode na mlyn. Wyjdz czasem z domku
> moze swieze powietrze wywieje czesc tych chorob z twojej gloweczki.

Ja nie mam zadnych chorob.
Przeciez to ty szukasz porady neurologicznej
i wszyscy jestesmy tolerancyjnie, ale czemu nas winisz za swoje
dolegliwosci,
nas gloweczka nie boli, chodzimy po powietrzu i nic nam sie nie musi
wywiac z "gloweczki"
Sam pracuj nad swoja gloweczka, dbaj o nia, idz na konsultacje
neurologiczne
i daj nam spokoj.

Ja po to chce uchwalenia Prawa Internetowego i powolania Rzecznika
Internetu,
abym nie musial czytac o twoich problemach z gloweczka, chorobami,
problemami,
ktore usilujesz projektowac na innych dyskutantow.
Masz problemy , szukasz porady to sie pytaj, ale nie win nikogo za swoje
dolegliwosci.
Uzytkownicy usenetu nie sa niczemu winni.

"
Witam!

Poszukuje spisu placowek neurologicznych panstwowych i prywatnych w
woj.
malopolskim i w sasiednich wojewodztwach.

Czy ktos wie, gdzie cos takiego znajde w sieci?

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Horche
"

A moze
> nie wychodz - siedz przy tym komputerze 24h na dobe, w koncu oslepniesz,
> kregoslup ci wysiadzie i bedziemy wszyscy mieli swiety spokoj.

Czemu tak brzydko piszesz.
A moze sam wczesniej oslepniesz, wysiadzie ci kregoslup i bedziesz mial
te dolegliwosci, ktore innym zyczysz ?
Czy to jest humanitarne , zgodne z Pismem Swietym ?
Moze sam powinines zadbac o swoja glowke, aby takich rzeczy nie mowila.

Usenet to nie miejsce terapii dla Anonimowych Internautow.
Dlaczego na zagranicznych grupach usenetowych moge swobodnie dyskutowac,
czytac co mnie interesuje
i nigdy nie spotykam tam trolli, lamerow ?

Mimo wszystko zycze powrotu do zdrowia

Jacek