11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!

11. Data: 2017-11-13 17:30:22

Temat: Re: 11.11.2017 - Cześć i Chwała Bohaterom!
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> http://memnews.pl/img/37020/kazdy-przyzwoity-polak-u
dostepnia-ten-film/
> "Chcemy boga"
> Fuj.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Juz pare razy w innych miejscach zamieszczalem ten cytat, ale szanuje
autorytety, dlatego przypominam mlodszym, ktorzy nie czytali zrodla: ;-)

"Rasizm kryje w sobie pewne zdrowe myśli, które dotychczas były tylko
znane w szczupłym kole lekarzy i biologów i nie wywierały większego
wpływu na politykę społeczną państwa. Dziś nadszedł czas na ich
rehabilitację".

(Ateneum Kapłańskie w 1938 roku redagowane przez Stefana Wyszyńskiego)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

12. Data: 2017-11-13 21:13:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> http://memnews.pl/img/37020/kazdy-przyzwoity-polak-u
dostepnia-ten-film/
> "Chcemy boga"
> Fuj.

Że pomogę:
https://www.wprost.pl/kraj/10085950/byly-wspolpracow
nik-hillary-clinton-o-marszu-niepodleglosci-60-tysie
cy-nazistow-maszerowalo-w-warszawie.html

Myślę, że będziesz zadowolony.
LOL

--
XL

13. Data: 2017-11-13 21:46:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 21:13, XL pisze:

> [...]
> https://www.wprost.pl/kraj/10085950/byly-wspolpracow
nik-hillary-clinton-o-marszu-niepodleglosci-60-tysie
cy-nazistow-maszerowalo-w-warszawie.html

I czego znowu nie rozumiesz?
Świat jest zdumiony taką liczbą kretynów mieszkających w Polsce. W kraju
z taką historią. Lata zaniedbań w edukacji i pranie mózgów w kościołach
zrobiły swoje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-11-13 22:15:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Świat jest zdumiony taką liczbą kretynów mieszkających w Polsce. W kraju
> z taką historią. Lata zaniedbań w edukacji i pranie mózgów w kościołach

Ten twój ,,świat" w ciągu całej tej ,,historii" albowiem same dobrodziejstwa
Polsce świadczył i nadal aż nogami przebiera, żeby to kontynuować, no wręcz
po nocach nie śpi, myśląc tylko i wyłącznie o tym, jak by tu Polakom zrobić
jeszcze bardziej dobrze, bo sami nie potrafią sobie tego ,,światowego" raju
zapewnić.
I ty do tego ,,świata" należysz.

Swoje ,,zdumienie" wsadź sobie tam, gdzie cię już i tak ma ten twój
przewspaniały ,,świat". Tylko... no, kurczę, to będzie technicznie trudne,
bo sam już temu ,,światu" w d... siedzisz, i to bez wazeliny... Cóż, masz
problem, koleś. Oj, masz...
Nie wiem, czemu, ale kojarzysz mi się z pewną starą rzeźbą...
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_rLDu1ykeFo
jwrgzNUwD7ZKOP6RQF9Xso.jpg
oraz (nowocześniej rzecz ujmując) ze zdjęciem:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_EKVuVPoZv2
xoPB6UORshWMLwfUxjrBDZ.jpg

Miłego dochodzenia.
Do zdrowia.

--
XL

15. Data: 2017-11-13 22:25:37

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 22:15, XL pisze:

> [...]
cy-nazistow-maszerowalo-w-warszawie.html

> Ten twój ,,świat" w ciągu całej tej ,,historii" albowiem same dobrodziejstwa

Tak jakby Polska świadczyła światu dobrodziejstwa...
Ty nawet prostych komunikatów nie ogarniasz.

> [...]
> jeszcze bardziej dobrze, bo sami nie potrafią sobie tego ,,światowego" raju

Bredzisz.
Przeczytaj ze zrozumieniem to co napisałem.

> [...]
> bo sam już temu ,,światu" w d... siedzisz, i to bez wazeliny... Cóż, masz

Ile razy mam ci powtarzać, że twoje fantazje seksualne mnie nie interesują?
Tego też nie rozumiesz?

> [...]
> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_rLDu1ykeFo
jwrgzNUwD7ZKOP6RQF9Xso.jpg
> oraz (nowocześniej rzecz ujmując) ze zdjęciem:

A ja wiem czemu.
Masz chory umysł. Tobie wszystko się z tym kojarzy i nie jest to moja wina.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-11-13 22:28:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> A ja wiem czemu.
> Masz chory umysł. Tobie wszystko się z tym kojarzy i nie jest to moja wina.

Cześć i Chwała Bohaterom!

--
XL

17. Data: 2017-11-13 23:28:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 22:28, XL pisze:

dostepnia-ten-film/

nik-hillary-clinton-o-marszu-niepodleglosci-60-tysie
cy-nazistow-maszerowalo-w-warszawie.html

jwrgzNUwD7ZKOP6RQF9Xso.jpg

Nie wydziwiaj.
Gdyby ci ktoś tu na grupie nie pokazał, że kościółkowym tylko seks w
głowie, to byś nawet nie wiedziała, że taka rzeźba istnieje :)

>>> oraz (nowocześniej rzecz ujmując) ze zdjęciem:
>>> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_EKVuVPoZv2
xoPB6UORshWMLwfUxjrBDZ.jpg

> Cześć i Chwała Bohaterom!

Ciekawe, że łysym faszystom "chcemy boga", "Europa dla białych" itp.
wszystko się z męską dupą kojarzy.
Ale że też kobietom? Z dupą?
Jesteś kobietą? Chyba?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-11-14 07:31:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-11 o 13:10, XL pisze:
> Duda mówił jako Polak. Piękne przemówienie. Piękna uroczystość.
> Wreszcie po latach rządów PO polskość to Honor i Duma.

https://pl.wikisource.org/wiki/Patryota

Autor Kazimierz Przerwa-Tetmajer
Data wydania 1898

I nic się nie zmieniło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-11-14 10:07:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
xoPB6UORshWMLwfUxjrBDZ.jpg

> Ciekawe, że łysym faszystom "chcemy boga", "Europa dla białych" itp.

Czyli nie z twoją - to o co pretensje?

> Ale że też kobietom? Z dupą?
> Jesteś kobietą? Chyba?

Chyba.
I twoim ,,światem" też - tym, który ciebie w d... ma. I twoje pitolenie o
wyimaginowanym podziale na ,,świat" i głupią Polskę, co to ,,świata" POwinna
tylko słuchać i spełniać jego życzenia.
Miłego autofellatio.

--
XL

20. Data: 2017-11-14 10:11:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> https://pl.wikisource.org/wiki/Patryota
>
> Autor Kazimierz Przerwa-Tetmajer
> Data wydania 1898
>
> I nic się nie zmieniło.

Bo tylko PO chciało wszystko w Polsce zmienić. Siedząc w Kanadzie :->

--
XL

MON przywróci polskie stopnie wojskowe.
Do przodu, Polsko!