1939, sierpień - 2022, marzec.

11. Data: 2022-03-09 13:29:33

Temat: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Putin jest bardziej wszechmocny

Putin?? Nie widzisz swego żałosnego błędu logicznego?
Wszechmoc jest wyłączna, więc nie jest porównywalna z żadną inną, bo nie
może istnieć dwoch lub więcej wszechmocnych.
Głupiec taki jak ty tego nie ogarnia.

> od twojego boga?

Nie znam żadnego ,,boga".
Ale ty masz takich wielu. Współczuję ci, bo przy takiej obfitości zawsze
będziesz przez któregoś wy(wstawcotamchcesz)ny. ?

> Najbardziej oburzeni

,,Oburzeni"? Dobre.
Ja tylko z ciekawością kontempluję twoją słomę, no gdzie mi tam do
oburzania się na twoje cechy wrodzone, których przecież od początku się
domyślam, a z którymi za moją przyczyną już dalej nie jesteś w stanie się
kryć. ZAWSZE potrafię je w końcu obnażyć u takich jak ty :)

> takim traktowaniem są ci, którzy sami tak traktują
> innych ludzi.
> Kto mieczem wojuje...

Ale traktowaniem kogo? MNIE? ?

> Idź w chuj putinowski trollu. I nie wracaj.
> Piotr

Klasa :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

12. Data: 2022-03-09 15:09:25

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 13:29, XL pisze:

> Putin?? Nie widzisz swego żałosnego błędu logicznego?

No widzę właśnie twój.
Są dwie możliwości. Albo fiutin wywołał wojnę i twój bóg jest bezradny,
albo to twój bóg sprawił, skoro jest wszechmocny, że fiutin wywołał wojnę.
Ten twój bóg w ogóle jakiś dziwny jest. Sprawia też, że jego
funkcjonariusze gwałcą dzieci.

13. Data: 2022-03-09 18:02:12

Od: Consecter <A...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.03.22 um 08:16 schrieb Kviat:

> Serio? Brakuje ci?
> Chyba tego nie przemyślałeś.

> Skończył z wyrokiem. W końcu.
>
> Jest nadzieja, że faszyści, rasiści i inne putinowskie trolle też tak
> skończą.

> Raczej choroba psychiczna.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Od dawna facebook, grupy dyskusyjne, fora traktuje jako ciekawe
przedmioty do obserwacji. Taki rodzaj obserwacji uczestniczacej -
działałem troche na poletkach psychologii społecznej, socjologii,
psychiatrii, psychologii klinicznej, a wiec lubie tez i w realnym zyciu
poobserwować ludzi - ich physis, relacje z innymi, dynamike grupowa na
wycieczkach, w fitness center, w sasiedztwie, w pracy itd.

W tym sensie brakuje mi pewnych indywiduów, które dodawały urozmaicenia
"dyskusjom" grupowym. Jeden bredził coś o seksualności dzieci,
zauroczeniu jakaś pielegniarka, inny gaworzył po polsku do świata. W
powodzi słowotoków o pandemii, szczepionkach, a wcześniej o wypadkach
lotniczych, uchodźcach, terrorze, brakuje mi takich świrusów.

Dzień w dzień schodzi 234, 217 osób, kraj konkuruje z Albania i
Macedonia w nadumieralności, Putin najezdza sasiadów, a gdzieś czytam,
ze firmy farmaceutyczne wraz z Gatesem wymyśliły pandemie, bo money
money, a wojna to przykrycie dla śmierci powodowanej przez tzw.
szczepionki itd. Nic nowego. Who cares?

Jak mam czas i ochote, to przygladam sie temu, a jako osoba dobrze
wychowana nie bluzgam, nie wyzywam od idiotów, ruskich czy pisowskich
agentów.

Btw. apropos kwestii agentów, to zastanawia mnie i budzi troche
ciekawość, kto chciałby wyrzucać pieniadze na rozpowszechnianie bredni,
których odbiór jest minimalny - gadanie do obrazu lub paru sobie
podobnych. Pieniedzy mało, inflacja, sankcje, rubel nurkuje...
--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16

14. Data: 2022-03-10 14:42:59

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 12:53, XL pisze:

> Ale ja się nie boję. Co nie znaczy, że się cieszę. Jestem skupiona na
> obronie przed strachem, bo on paraliżuje myślenie.
> Ja się PRZYGOTOWUJĘ - na ile widzę możliwość i sens.

Wytyczne zdaje się są jasne,- "nie rób bliźniemu swemu co tobie
niemiłe". Polska jako kraj robi bliźnim swoim bardzo dużo tego co jej
niemiło.

> Trzymam się. Nie wymiękam. Bo kto, jeśli nie ja.

No pewnie!

> Nie dziękuję, bo nie obchodzę i nie uznaję tego lewackiego ,,święta", które
> chce probować usankcjonować DLA MNIE coś, co posiadam bez niego i bez
> ,,zasług" przypisywanych hego wyznawcom. To ,,świeto" to takie g...no,
> przyklejone do okrętu NATURALNYCH I AUTOMATYCZNYCH PRZEMIAN SPOŁECZNYCH W
> DOBIE UPRZEMYSŁOWIENIA, które, przypisując sobie siłę okrętowego napędu,
> dumnie piszczy ,,PŁYNIEMY!" ?
>
> Jednak dziękuję Ci za Twoje dobre intencje.

To raczej nie lewackie święto. Dla prawdziwych lewaków płeć jest
ostatnią rzeczą po której postrzegają człowieka.

Doskonale Cię rozumiem. Ja np też nie uważam imienin czy urodzin za coś
szczególnego, na każdym kroku to podkreślam, a mimo to jakoś nie mogę
się gniewać na tych składających życzenia że zawracają głowę, bo
intencje na pewno  mają dobre.

15. Data: 2022-03-10 14:43:39

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 12:59, XL pisze:

> Przede wszystkim powściągnij tę własną, bo nie jesteś od niej wolny. A
> wtedy ta ,,rzeka", która Cię tak mierzi, będzie mniejsza...

Jestem, nawet wobec największego swojego wroga nie dołączyłbym do hordy
linczującej go. A już mowy nie ma abym skrzykiwał kamratów do linczu.

Nie cierpię kapitalizmu, jednak o nienawiści do ludzi kapitalistów nie
ma mowy.

> Nie znam takiego kraju. Owszem, istniał kiedyś Priwislanskij Kraj, ale to
> obcy używali tej nazwy ?

A może po prostu nie chcesz widzieć tych wrzących źródeł nienawiści i
kojarzyć tego z krajem nad Wisłą..

16. Data: 2022-03-11 07:37:07

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2022 o 18:02, Consecter pisze:

> Jak mam czas i ochote, to przygladam sie temu, a jako osoba dobrze
> wychowana nie bluzgam, nie wyzywam od idiotów, ruskich czy pisowskich
> agentów.

No bo oczywiście osoba dobrze wychowana nie powinna nazywać rzeczy po
imieniu.

Coś kiepsko u ciebie z tą znajomością psychologii (czy nawet raczej
psychiatrii w ich przypadku), że nie rozumiesz, że tacy ludzie nie
traktują tego jak dobre wychowanie, lecz jako twoją słabość i
przyzwolenie na to co robią.
Dobrzy ludzie nie reagują - bo nie wypada, bo są dobrze wychowani, bo
wolność słowa itd. - a potem nadziwić się nie mogą, jak to się stało...
że fanatycy religijni obcinają ludziom głowy, że faszyści opluwają w
tramwaju geja, że pod uczelnią skopali ciemnoskórego studenta, że idioci
dochodzą do władzy i wywołują wojny.

> [...]
> których odbiór jest minimalny - gadanie do obrazu lub paru sobie
> podobnych. Pieniedzy mało, inflacja, sankcje, rubel nurkuje...

Poczytaj coś na ten temat, skoro cię to zastanawia i budzi u ciebie
ciekawość.
Dowiesz się, że ten odbiór wcale nie jest minimalny, a wtedy zrozumiesz
dlaczego ktoś (i w jakim celu) wyrzuca na to gigantyczne pieniądze.
Zacznij od podręczników historii.

Pozdrawiam
Piotr

17. Data: 2022-03-11 13:59:59

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 11 marca 2022 o 07:37:12 UTC+1 Kviat napisał(a):
> [...]
> że fanatycy religijni obcinają ludziom głowy, że faszyści opluwają w
> tramwaju geja, że pod uczelnią skopali ciemnoskórego studenta, że idioci
[...]

Pytanie, co osiągniesz nazywaniem rzeczy po imieniu, piętnowaniem czy innymi. Moim
zdaniem wyhodujesz tylko swoją frustrację i poczucie bezsilności. Nie, nie nabijam
się z Ciebie i nie jestem złośliwy - doskonale znam te uczucia. Co z tego, że "dobrym
ludziom" będziesz tłukł do głowy "że trzeba reagować", posłuchają, przytakną i dalej
będą robić po swojemu. Są sobą, dobrze im z tym i nie chcą się zmieniać, ci dobrzy,
źli i inni. Są też tacy, którzy być może chcieli by coś w sobie zmienić, wyskakiwanie
do nich z tekstami jak powyżej utwierdza ich tylko w poczuciu własnej chujowości i
bardziej popycha w stronę strzelenia sobie w łeb niż zmienienia się :) Wyobraź sobie,
że masz do czynienia z alkoholikiem. Chcesz mu pomóc, ale musisz zrobić to
samodzielnie - załóżmy, że jesteście na bezludnej wyspie i macie tam tylko żarcie i
bimber. Napierdalasz go "nazywaniem rzeczy po imieniu" albo "chlejesz i się dziwisz,
że coś tam"?

Dębska

18. Data: 2022-03-11 17:35:30

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2022 o 13:59, PD pisze:

> [...]
>
> Pytanie, co osiągniesz nazywaniem rzeczy po imieniu,

Mogę spojrzeć w lustro bez wyrzutów, że przykrywam syfa dobrze
wychowanym pudrem.

> Co z tego, że "dobrym ludziom" będziesz tłukł do głowy "że trzeba reagować",
posłuchają, przytakną i dalej będą robić po swojemu.

Uświadamiam im, że ich późniejsze zdziwienie jest niestosowne, skoro
nawet nie kiwnęli dobrze wychowanym palcem żeby coś z tym zrobić.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2022-03-11 18:53:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> ma mowy.

> A może po prostu nie chcesz widzieć tych wrzących źródeł nienawiści i

Widzę WSZYSTKO - te ,,wrzące źródła nienawiści" widzę WSZĘDZIE - w
Niemczech, Izraelu, Kanadzie, USA, Rosji, na Ukrainie, dosłownie wszędzie,
NIE TYLKO w Polsce. Bo one SA wszędzie, bo taka jest natura większości
ludzi niezależnie od narodowości. Dlatego niewymownie mnie mierzi to, że
NIENAWISTNI ludzie, którzy przypisują NIENAWIŚĆ tylko Polsce, równocześnie
siedzą tu uparcie, jakby ich coś tu siłą za nogi trzymało.
A niech jadą do któregoś z ,,rajów dobra", choćby na przykład do Izraela,
który od tylu lat zabija i wyrzyna Palestyńczyków, a swą młodzież wychowuje
na przyszłych siepaczy nienawiści ?
W rzekomo totalnie nienawistnej Polsce to nie do pomyślenia:

https://img18.dmty.pl//uploads/201407/1405947624_t6d
s7g_600.jpg

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

20. Data: 2022-03-12 01:15:59

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2022 o 18:53, XL pisze:

> Dlatego niewymownie mnie mierzi to, że
> NIENAWISTNI ludzie, którzy przypisują NIENAWIŚĆ tylko Polsce, równocześnie
> siedzą tu uparcie, jakby ich coś tu siłą za nogi trzymało.

Mnie niewymownie mierzi to, że im większy oszołom, tym bardziej
wrzeszczy, że jest Polską i że ma monopol na bycie Polską.

Jest różnica pomiędzy przypisywaniem nienawiści Polsce, a przypisywaniem
nienawiści faszyście, który w Polsce mieszka.

To, że ktoś tępi polskiego faszystę, homofoba i rasistę, nie oznacza, że
nienawidzi Polski. A wręcz przeciwnie.

Ty nienawidzisz Polaków i równocześnie siedzisz w tej Polsce uparcie,
jakby cię coś tu siłą za nogi trzymało.

Idź w chuj ruski trollu. I nie wracaj.
Piotr

AMANTADYNA - replika Bodnara na krętactwa podczas tzw. ,,badań".
PSTRYK! - i szpryce odeszły w niebyt...
A co on myślał?
Precz!
I wszystko w temacie.