Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Mar 2022 17:53:36 GMT

trybun <M...@j...cb> wrote:

> Jestem, nawet wobec największego swojego wroga nie dołączyłbym do hordy
> linczującej go. A już mowy nie ma abym skrzykiwał kamratów do linczu.
>
> Nie cierpię kapitalizmu, jednak o nienawiści do ludzi kapitalistów nie
> ma mowy.

> A może po prostu nie chcesz widzieć tych wrzących źródeł nienawiści i
> kojarzyć tego z krajem nad Wisłą..

Widzę WSZYSTKO - te ,,wrzące źródła nienawiści" widzę WSZĘDZIE - w
Niemczech, Izraelu, Kanadzie, USA, Rosji, na Ukrainie, dosłownie wszędzie,
NIE TYLKO w Polsce. Bo one SA wszędzie, bo taka jest natura większości
ludzi niezależnie od narodowości. Dlatego niewymownie mnie mierzi to, że
NIENAWISTNI ludzie, którzy przypisują NIENAWIŚĆ tylko Polsce, równocześnie
siedzą tu uparcie, jakby ich coś tu siłą za nogi trzymało.
A niech jadą do któregoś z ,,rajów dobra", choćby na przykład do Izraela,
który od tylu lat zabija i wyrzyna Palestyńczyków, a swą młodzież wychowuje
na przyszłych siepaczy nienawiści ?
W rzekomo totalnie nienawistnej Polsce to nie do pomyślenia:

https://img18.dmty.pl//uploads/201407/1405947624_t6d
s7g_600.jpg

--
POLSKI LWÓW FOREVER!