Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 09 Mar 2022 12:29:33 GMT

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Putin jest bardziej wszechmocny

Putin?? Nie widzisz swego żałosnego błędu logicznego?
Wszechmoc jest wyłączna, więc nie jest porównywalna z żadną inną, bo nie
może istnieć dwoch lub więcej wszechmocnych.
Głupiec taki jak ty tego nie ogarnia.

> od twojego boga?

Nie znam żadnego ,,boga".
Ale ty masz takich wielu. Współczuję ci, bo przy takiej obfitości zawsze
będziesz przez któregoś wy(wstawcotamchcesz)ny. ?

> Najbardziej oburzeni

,,Oburzeni"? Dobre.
Ja tylko z ciekawością kontempluję twoją słomę, no gdzie mi tam do
oburzania się na twoje cechy wrodzone, których przecież od początku się
domyślam, a z którymi za moją przyczyną już dalej nie jesteś w stanie się
kryć. ZAWSZE potrafię je w końcu obnażyć u takich jak ty :)

> takim traktowaniem są ci, którzy sami tak traktują
> innych ludzi.
> Kto mieczem wojuje...

Ale traktowaniem kogo? MNIE? ?

> Idź w chuj putinowski trollu. I nie wracaj.
> Piotr

Klasa :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!