Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

From: Consecter <A...@e...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
Date: Wed, 9 Mar 2022 18:02:12 +0100

Am 09.03.22 um 08:16 schrieb Kviat:

> Serio? Brakuje ci?
> Chyba tego nie przemyślałeś.

> Skończył z wyrokiem. W końcu.
>
> Jest nadzieja, że faszyści, rasiści i inne putinowskie trolle też tak
> skończą.

> Raczej choroba psychiczna.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Od dawna facebook, grupy dyskusyjne, fora traktuje jako ciekawe
przedmioty do obserwacji. Taki rodzaj obserwacji uczestniczacej -
działałem troche na poletkach psychologii społecznej, socjologii,
psychiatrii, psychologii klinicznej, a wiec lubie tez i w realnym zyciu
poobserwować ludzi - ich physis, relacje z innymi, dynamike grupowa na
wycieczkach, w fitness center, w sasiedztwie, w pracy itd.

W tym sensie brakuje mi pewnych indywiduów, które dodawały urozmaicenia
"dyskusjom" grupowym. Jeden bredził coś o seksualności dzieci,
zauroczeniu jakaś pielegniarka, inny gaworzył po polsku do świata. W
powodzi słowotoków o pandemii, szczepionkach, a wcześniej o wypadkach
lotniczych, uchodźcach, terrorze, brakuje mi takich świrusów.

Dzień w dzień schodzi 234, 217 osób, kraj konkuruje z Albania i
Macedonia w nadumieralności, Putin najezdza sasiadów, a gdzieś czytam,
ze firmy farmaceutyczne wraz z Gatesem wymyśliły pandemie, bo money
money, a wojna to przykrycie dla śmierci powodowanej przez tzw.
szczepionki itd. Nic nowego. Who cares?

Jak mam czas i ochote, to przygladam sie temu, a jako osoba dobrze
wychowana nie bluzgam, nie wyzywam od idiotów, ruskich czy pisowskich
agentów.

Btw. apropos kwestii agentów, to zastanawia mnie i budzi troche
ciekawość, kto chciałby wyrzucać pieniadze na rozpowszechnianie bredni,
których odbiór jest minimalny - gadanie do obrazu lub paru sobie
podobnych. Pieniedzy mało, inflacja, sankcje, rubel nurkuje...
--
b31e9f1e-c701-4dcf-9080-f844046faa16