Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.

From: trybun <M...@j...cb>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: 1939, sierpień - 2022, marzec.
Date: Thu, 10 Mar 2022 14:42:59 +0100

W dniu 09.03.2022 o 12:53, XL pisze:

> Ale ja się nie boję. Co nie znaczy, że się cieszę. Jestem skupiona na
> obronie przed strachem, bo on paraliżuje myślenie.
> Ja się PRZYGOTOWUJĘ - na ile widzę możliwość i sens.

Wytyczne zdaje się są jasne,- "nie rób bliźniemu swemu co tobie
niemiłe". Polska jako kraj robi bliźnim swoim bardzo dużo tego co jej
niemiło.

> Trzymam się. Nie wymiękam. Bo kto, jeśli nie ja.

No pewnie!

> Nie dziękuję, bo nie obchodzę i nie uznaję tego lewackiego ,,święta", które
> chce probować usankcjonować DLA MNIE coś, co posiadam bez niego i bez
> ,,zasług" przypisywanych hego wyznawcom. To ,,świeto" to takie g...no,
> przyklejone do okrętu NATURALNYCH I AUTOMATYCZNYCH PRZEMIAN SPOŁECZNYCH W
> DOBIE UPRZEMYSŁOWIENIA, które, przypisując sobie siłę okrętowego napędu,
> dumnie piszczy ,,PŁYNIEMY!" ?
>
> Jednak dziękuję Ci za Twoje dobre intencje.

To raczej nie lewackie święto. Dla prawdziwych lewaków płeć jest
ostatnią rzeczą po której postrzegają człowieka.

Doskonale Cię rozumiem. Ja np też nie uważam imienin czy urodzin za coś
szczególnego, na każdym kroku to podkreślam, a mimo to jakoś nie mogę
się gniewać na tych składających życzenia że zawracają głowę, bo
intencje na pewno  mają dobre.