Re[2]: czy możnaodliczyć krzeslo rehabilitacyjne?

Data: 2003-04-24 05:51:21
Temat: Re[2]: czy możnaodliczyć krzeslo rehabilitacyjne?
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :)

We czwartek 24 kwietnia 2003 o 07:39:27 Można było na grupie przeczytać :

AA> piszesz Piotrze :

AA> Podoba mi sie to co napisales bo w to akurat sie wpasowuje :

AA> Brawo, to nazywa sie obywatelska postawa !
AA> Szkoda ze tak malo osob na tej grupie tak potrafi reagowac :(

Witaj szanowny(a) Andrzejku

Powiem tak na moim biurku w ramce stoi taki mały przedmiot który kiedyś
z dumą na piersi nosiłem nazywa się ten kawałek blaszki Krzyżem
harcerskim i to mnie zobowiązuje na ramionach tego przedmiotu wypisane
jest słowo _Czuwaj_ Nie miejsce i tu na to zebym się rozwodził nad
symboliką tego przedmiotu kto chce to zrozumie

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

http://pmbb.fm.interia.pl