Re[2]: rosliny z lasu

Data: 2004-06-21 10:23:06
Temat: Re[2]: rosliny z lasu
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl>

Witajcie!
W liście, którego autorem jest Krystyna przeczytałem:

KC> Oni tych wibratorów używają publicznie? :-O
KC> A wogóle to piernik do wiatraka ma przynajmniej mąkę ;-)

Jest coś, co łączy obie grupy osób :-) i w związku z tym można je
porównywać.
Jedni i drudzy na ogół skrywają swoje odstępstwa od normy.
Jednym i drugim, pewnie jest przykro gdy mówi się o ich "ułomnościach".
Jedni i drudzy mają do tego prawo.
O jednych i drugich mówi się publicznie.
Krzysztof Marusiński