Re: 23.II.2007 - Dzień Walki z Depresją - (bardzo długie)

Data: 2007-02-27 13:44:48
Temat: Re: 23.II.2007 - Dzień Walki z Depresją - (bardzo długie)
Od: "Jurek" <m...@o...pl>

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:1172578508.537040.255460@8g2000cwh.googlegroups
.com...
On 27 Lut, 12:25, "Jurek" <m...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w
> wiadomościnews:1172562451.723988.227030@h3g2000cwc.g
ooglegroups.com...

Na temat chorób wiem więcej niż Ci się zdaje, Jurku.
Wiem również, że w przypadku RÓŻNYCH chorób wskazane są RÓŻNE diety.

A ja uważam, że wiesz niewiele w aspekcie organizm człowieka, a dieta, jej
następstwa i korelacje. Komus pisałaś , że na zatwardzenie to wystarczy
łyżka oliwy z oliwek, Endriu, że wystarczy lewatywa, inny napisał cos
innego... A co jest z walką przyczynowości tego zatwardzenia? Uważasz, że
stanęłaś na wysokości zadania podając swój "przepis"...? Jeżeli nawet po
zatwardzeniu ktoś wypije kilka łyżek oliwy i to zatwardzenie przejdzie mu,
to do kiedy przejdzie...? Oczywiście ... do następnego zatwardzenia.
Twoje porady może i są dobre, ale tylko w walce z tymczasowością...
Moje rady odnośnie diety optymalnej, diety japońskiej czy do drastycznego
ograniczenia węglowodanów ma dużą szansę powodzenia na likwidację przyczyny
dolegliwości lub choroby..
Pozdrawiam Jurek M..