Re: 5-10-15

From: "Maria Niesiołowska" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: 5-10-15
Date: Thu, 7 Mar 2002 00:23:50 +0100
Sender: [11380202 mail.onet.pl]@pah130.poznan.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "light" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
news:a663jr$37c$1@news.tpi.pl...

> [...]
> Że też ziemia bieszczadzka nosi takich ludzi... TO SIĘ DZIEJE
> DZIŚ, W XXI WIEKU!!!
> Za to rozumiem teraz co to jest nienawiść. I to chyba właśnie
> takie osoby jak TY zamiast rozważyć, czy aby na pewno życie z inwalidą
> to "INNE ŻYCIE", od razu po łebkach dopasowują rzeczywistość do... nie
> wiem, może do Big Brothera, czy nie wiem czego. Dodam, że jestem dość
> przystojnym mężczyzną i zawsze miałem powodzenie.

> Życzę, żebyś trafiła do takiego wspaniałego Domu Spokojnej
> Starości. Jak już tam będziesz, napisz na grupę, jak Ci jest dobrze i

Nie bardzo rozumiem emocje niewidomego chłopaka. Może odpowiesz sobie na
pytanie, czy Ty gdybyś nie był ON i przy okazji nie interesował się tymi
sprawami, tak chetnie ożeniłbyś się z niewidomą dziewczyną? Nie sądzę,
ponieważ w małżeństwach mieszanych przeważa rodzaj małżeństwa on -
niepełnosprawny, ona zdrowa. Odwrotnych sytuacji jest raczej promil. Więc
nie potępiaj nawet skarajnych poglądów. Matka Twoej dziewczyny wychowana na
wsi nie wyobraża sobie w pracy na roli niewidomego, a że nie ma pojęcia o
medycynie, A jakie Ty masz pojęcie o jej życiu? A tak przy okazji - sam
adorujesz dziewczynę widzącą, choć tyle koleżanek w środowisku.. Czy to nie
jest ta sama postawa na którą tak się oburzasz? M.