57,5 PLN

11. Data: 2000-03-15 16:32:55

Temat: Odp: 57,5 PLN
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lepiej kupic tymczasowo chocby "zwyklego" Gerlacha? Nie wierze, ze
> tych nie ma w Kielcach.

Od lat uzywam polskich nozy. Mam tez jakies bajeranckie szwajcarskie itd,
ale zawsze szkoda mi ich brudzic. Najlepsze byly "Melchery" Niestety,
Melcher, ich wytworca, odkryl w sobie moce uzdrawiajace i juz nie robi nozy.
"Gerlachy" byly kompromisem miedzy jakoscia a cena. Jednak w wielu wypadkach
sa lepsze od zachodnich nozy. Np. dobrze leza w dloni, maja poreczny ksztal
ostrza i wygodna i dobrze wyprofilowana kostke. Co do jakosci stali mozna
miec pewne zastrzezenia, wada jest to, ze niektore egzemplarze sa lepsze,
inne gorsze - brak reguly. Jednak przy odpowiednim traktowaniu "Gerlach"
starczy na lata.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

12. Data: 2000-03-15 20:52:48

Temat: Re: 57,5 PLN
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zauwazyles, ze i tak sie chyba nikt nie zorientowal?

Cóż za niezaawansowana grupa!!! Co ja tu robię ze swoim Sandvjikiem?
:-)))

Grunt, zeby Ci sie>szczepy dobrze przyjmowaly.

święte słowa Panie Krzyśku, jeśli zobowiążesz się trzymać za to kciuki, to
możesz liczyć na brzózki "GoldCloud", lub "Purpurea", lub "Lancinata" -
szczepię w celach Basiowo-wawrzynkowych z własnego "matecznika".

Pozdrowienia
p...@r...pl

13. Data: 2000-03-15 20:57:03

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Gerlachy" byly kompromisem miedzy jakoscia a cena. Jednak w wielu
wypadkach>sa lepsze od zachodnich nozy. Np. dobrze leza w dloni, maja
poreczny ksztal>ostrza i wygodna i dobrze wyprofilowana kostke.

Sugerujesz, że nawet rękę mamy inną niż na zachodzie? Bo stopę na pewno.

Jeśli miałbyś jakiś okulizak na oku (nie dosłownie:-), to daj proszę
wiadomość - do Łodzi nie tak daleko.

Pozdrowienia
p...@r...pl

14. Data: 2000-03-15 23:32:08

Od: "Junosza" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Z napisał(a) w wiadomości: ...

>Jak uczyłam się w szkole to sierpak służy do okrzesywania z
>gałęzi,przycinania a nie do szczepienia.Pewnie,że można nim
>szczepieć,można i szczepić nożem do
>chleba.

Witam!
Sierpak ma wiele pozytecznych funkcji poza wskazanymi - wyrownywania
powierzchni po cieciu czy tez wycinania czopa. Niemniej sluzy rowniez do
szczepienia. Jest nieodzowny w szczepieniu w szpare i polszpare.
Pozdr

15. Data: 2000-03-15 23:37:18

Od: "Junosza" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości: <
>Ulegając ostatnim dyskusjom na grupie kupiłem Solenvijka

Witam
A ja mam Gerlacha. W dodatku darowanego. Juz go uzywalem - do szczepienia
wierzby i swierka. Zobaczymy co z tego bedzie.
Pozdr.

16. Data: 2000-03-16 06:57:47

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:
> jeśli zobowiążesz się trzymać za to kciuki, to
> możesz liczyć na brzózki "GoldCloud", lub "Purpurea", lub "Lancinata"

Juz trzymam!
Tylko gdzie ja to posadze ...? ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

17. Data: 2000-03-16 09:39:24

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie! pozdr jerz

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

18. Data: 2000-03-16 10:13:39

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ap79d$itr$1...@a...webcorp.com.pl...

> święte słowa Panie Krzyśku, jeśli zobowiążesz się trzymać za to kciuki, to
> możesz liczyć na brzózki "GoldCloud", lub "Purpurea", lub "Lancinata" -
> szczepię w celach Basiowo-wawrzynkowych z własnego "matecznika".

Chyba tę nowomowę powienieneś zaprezentować na pl.hum. polszczyzna:)

Pozdrawiam, Basia-wawrzynek?

19. Data: 2000-03-16 12:17:40

Temat: Re: Odp: 57,5 PLN
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 11:13 00-03-16 +0100, you wrote:

> [...]
>dyskusyjnych napisał:8ap79d$itr$1...@a...webcorp.com.pl...

>Chyba tę nowomowę powienieneś zaprezentować na pl.hum. polszczyzna:)

Czy tez jestes trojaca,czy tylko bywasz jadowita? :-)))
Juras

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

20. Data: 2000-03-16 21:17:25

Temat: Re: Przeprosiny
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba tę nowomowę powienieneś zaprezentować na pl.hum. polszczyzna:)

Przepraszam Basiu - to tylko mój skrót myślowy.
Szczepię w _celach_ Basiowo-wawrzynkowych=szczepię z ciekawości, czy uda mi
się ta sztuka (dwie te same brzozy nie pasują do mojej koncepcji:-)) zatem
zachowuję się jak Basia, która rozmnożyła wawrzynek tylko po to, żeby
sprawdzić, czy jej się to uda.

Myślałem, że zaoszczędzę sobie pisaniny, a tu jest odwrotnie:-)

Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.

Pozdrowienia
p...@r...pl

program o ogrodach