Re: 6-cio latek i czytanie

From: "Margola" <margola@nie_przysylaj_glupot.kafeteria.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: 6-cio latek i czytanie
Date: Thu, 22 Feb 2007 15:44:58 +0100

Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
news:1171653072.742698.164870@p10g2000cwp.googlegrou
ps.com...
On 16 Lut, 19:40, "miranka" <a...@m...pl> wrote:

> jeszcze
>
> Powiedz jej, żeby się od dzieci odczepiła:) Na naukę czytania jest cała
> zerówka i cała pierwsza klasa.

Mniej więcej tak jej właśnie powiedziałam, że przeciez dzieci maja
przed soba zerówkę gdzie się nauczą czytać i pisać. A ona jak
katarynka, że wszystkie dzieci w grupie...bla,bla,bla. Żebym
spróbowała go nauczyć to przeczytać. Ja jej powiedziałam, że mogę go
nauczyc tego na pamięć, ale do wtorku czytac się nie nauczy. A ona bym
spróbowała, bo wszystkie dzieci w grupie....

Dobra dobra. Panią obowiązuje jakiś plan pracy. Poproś, żeby Ci pokazała
cele na najbliższy miesiąc i program nauczania, w którym jest czytanie. Bo
mnie się jakoś nie wydaje.

Każde dziecko ma swoje tempo. Mój Karol szybciej czyta, ale dłużej nosił
pampersa ;)

Margola