Re: 9/11 raz jeszcze

Subject: Re: 9/11 raz jeszcze
Newsgroups: pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
<olpb3p$hdv$1@node1.news.atman.pl>
<598096fd$0$32119$b1db1813$145976f0@news.astraweb.com>
<olqbkq$1ii$1@node2.news.atman.pl>
From: rs <n...@n...spam.info>
Date: Thu, 3 Aug 2017 19:52:37 -0400

On 8/1/2017 12:52 PM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
b.com...

> Rozumiem, że długo jesteś poza Polską. Napiszę inaczej: Syjonizm jest
> zagrożeniem dla świata. Stwierdził to ONZ- powtórzył za nim Jacek
> Międlar. To ONZ jest antysemicki?

to jest wlasnie to o czym mowie, ze slizgasz sie po powierzchni. ty i
twoj wojownik o biala katotliczka polse zbudowana na nazizmie.
oczywiscie nie zadales sobie zadac trudu kiedy onz to zwierdzil i kto
zglosil taka decyzje i kto ja popartl. wiec cie uswiadomie. mozesz to
przekazac Miedlarowi. mialo to miejsce na sesji w 1975 roku i poparly ja
wszyskie kraje arabskie, z wiadomych powodow. poparla to rowniez
komunistyczna polska. w 1991 roku ta decyzja zostala odwrocona.
to nie oznacza ze ONZ jest antysemicki. to oznacza ze byly wtedy takie
nastroje. oznacza to rozniez, ze jak zwykle jestes niedouczony i
wierzysz tak samo niedouczonym ludziom. <rs>