Re: A ja mam pro?be

Data: 2001-01-15 18:40:34
Temat: Re: A ja mam pro?be
Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net>

On Mon, 15 Jan 2001 17:13:47 +0100, Patrycja Kazala
<k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>troche szacunku dla innych osob. przepraszam, ale jakos nie smiesza mnie
>tego typu zarciki.
>wiesz ze to jest lekcewazace? niewazne ile usmieszkow tam bedzie.
>
>szef w poklepywaniu sekretarki tez nic zlego nie widzi.
>
>ale zostawmy juz ten temat, bo znow mnie ktos opieprzy. jako rewanz mozesz
>podac jakis super wege-przepis :)
>
>pat
Przepraszam jezeli urazilem ... osobiscie nie jestem "politycznie
poprawny"(prowadzi do nikad) i moja i innych seksualnosc mi nie
przeszkadza ... ale do tego trzeba chyba dorosnac... ;-)
Prosze bardzo , pare przepisow weganskich , moze sie przydadza "na
sciezce"...

Papaya salsa
1 duza papaya
1 szklanka drobno posiekanych pomidorow (bez nasion)
1/2 szklanki drobno posiekanego ogorka (obrany i bez nasion)
1/4 szklanki drobno posiekanej zielonej cebulki
3 lyzki soku z cytryny lub limonki
1 lyzka drobno posiekanej swiezej chinskiej pietruszki (Cilantro)
1 lyzka drobno posiekanej jalapeno papryki (albo innej ostrej)
sol i pieprz do smaku
Wszystkie skladniki dokladnie wymieszac , wsawic do lodowki na
minimum 30 minut ,podawac z tortilla chips, lodygami selera lub
kawalkami (zielonej lub czerwonej) slodkiej papryki.

Gruszki z pikantnym sosem
3 gruszki
5 lyzeczek soku z limonki + skora z 1 limonki
1/4 lyzeczki pokruszonego czerwonego pieprzu ( pikantny)
1 zabek czosnku
1 lyzka sosu sojowego
1/2 szklanki drobno posiekanych fistaszkow
1 lyzka cukru ( najlepiej brazowego)
liscie swierzej miety

Przetnij gruszki wzdluz na 4 kawalki.Posrodku kazdej cwiartki wydraz
wglebienie wielkosci lyzeczki (jezeli gruszki sa male przetnij je na
pol)
W misce wymieszaj sok z limonki ,drobno starta skorke limonki ,
czerwony pieprz, drobno posiekany czosnek ,sos sojowy ,cukier i
fistaszki.
Mase nakladaj do wydrazonych gruszek , przybierz listkami miety.
( zeby gruszki nie brazowialy skrop przecieta powierzchnie sokiem z
limonek lub cytryny).Podawaj lekko schlodzone.

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."