Re: A kohol - polecam tez...

From: "Lorentz" <e...@d...de>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: A kohol - polecam tez...
Date: Sat, 30 Oct 2004 21:01:51 +0200

> http://pracowniapsychologiczna.republika.pl/
> a tam: "Normalne picie"

Dzieki za linka... tyle, ze to nastepny "straszak". Naprawde nie widze sensu
pisania polprawd czy wrecz calkowitych klamstw; chyba ze jedynym
uzasadnieniem jest chec przestraszenia potencjalnych klientow pani psycholog
i zachecenie ich do odwiedzenia gabinetu.

Co czytamy w ww. artykule :
"[X] Był "dobrze wcięty" ale funkcjonował - rozmawiał, chodził, dzwonił,
zabawiał towarzystwo, wciągał kolegę na tapczan - z tym tylko, ze po
wytrzeźwieniu niczego nie pamiętał.
Taki stan naukowcy nazywają "amnezja alkoholowa". Pojawia się on na tle
ukształtowanego już zespołu uzależnienia fizycznego od alkoholu i świadczy o
trwałym uszkodzeniu mózgu."

Tyle, ze to KOMPLETNA bzdura. Byc moze ja jestem inny (?) ale taka amnezja
alkoholowa (funkcjonowalem w miare normalnie, rozmawialem itd. a NIC nie
pamietalem) zdarzyla mi sie ostatnio 13 lat temu... Od tego czasu mialem 2
czy 3 "urwane filmy", ktore przebiegly "normalnie" - tj. nie bylem w stanie
poruszac sie i porozumiewac z otoczeniam.

Niestety, wbrew temu co pisala pani psycholog, nie jestem alkholikiem bowiem
:
1. W tescie alkoholowym wyszlo mi, ze nie jestem zagrozony choroba alkholowa
2. Potrafie wypic kieliszek alkoholu czy jedno piwo i nie ciagnie by sie
upodlic - kolejny dowod jaki podawala pani psycholog to brak mozliwosci
zaprzestanai picia po jednym kieliszku
3. Zdarza mi sie wypic inna ilosc alkholu niz "planowalem". Ale najczesciej
jest to ilosc mniejsza, bo generalnie nie przepadam za "smakiem" alkholu i
czasami po prostu mi "nie wchodzi"
4. Ostatnio pilem... chyba z miesiac temu (sporo) oraz dzis kieliszek wodki
z robotnikami z okazji "strzechy" - hmmm chyba nie jestem uzalezniony
fizycznie ?

Pozdrawiam

Lorentz