Re: A kohol - polecam tez...

Data: 2004-10-31 16:09:41
Temat: Re: A kohol - polecam tez...
Od: "Lorentz" <e...@d...de>

> No to życzymy Ci wszystkiego najlepszego w samoutwierdzaniu się.
> IMHO: sam sobie zaprzeczas w niektórych momentach :)

Pisalem o piciu, gdy czulem dzialanie alkoholu. Gdzie tu sprzecznosc i
zaprzeczanie sobie ?
Jak ustosunkujesz sie do "prawd" przekazywanych przez pania psycholog w
tymze artykule ? Skoro juz 13 lat temu mialem "zespoł uzależnienia
fizycznego od alkoholu" to kurcze, chyba samo by mi nie przeszlo. Co ? Bo
albo ww. nie jest prawda albo jestem dowodem na cofanie sie "fizycznego
uzaleznienia od alkoholu".

Pozdr.
Lorentz