Re: A kohol - polecam tez...

Data: 2004-10-31 10:37:57
Temat: Re: A kohol - polecam tez...
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy>

Był 30 październik ( sobota) gdy o godz. 20:01, w zeznaniu o ID
<news:cm0of4$bks$1@opal.futuro.pl>, złożonym na: *pl.soc.uzaleznienia*,
osobnik o pseudonimie *Lorentz* zeznał(a) poddany(a) wyjątkowo ciężkim
torturom, połączonym z przypiekaniem żywym ogniem co następuje :

[...] Ciach bo to przydługie.
> 4. Ostatnio pilem... chyba z miesiac temu (sporo) oraz dzis kieliszek wodki
> z robotnikami z okazji "strzechy" - hmmm chyba nie jestem uzalezniony
> fizycznie ?
No to życzymy Ci wszystkiego najlepszego w samoutwierdzaniu się.
IMHO: sam sobie zaprzeczas w niektórych momentach :)

> Pozdrawiam
>
> Lorentz

..::WISKOLER::..

Przybyłem,