Re: A może wariacja na temat placki ziemniaczane :)

From: Sabinka <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: A może wariacja na temat placki ziemniaczane :)
Date: Tue, 15 Jul 2003 19:35:25 +0200

On Tue, 15 Jul 2003 16:42:43 +0000 (UTC), "Ania"
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

>Jeśli chodzi o placki ziemniaczane to ja przyznaję się bez bicia nie umiem i
>coraz rzadziej mam ochotę je robić. Ale mam pytanko: otóż mój monż twierdzi
>że placki ziemniaczane powinny być "złociste i chrupiące"

Czy takie jak w McDonaldzie? ;)
Nie jadlam ale tak wygladaja. I smakuja podobno jak frytki a nie jak
placki ziemniaczane jak mnie ktos tu poinformowal ;)

>natomiast moje
>chrupiące może czasami są (zwłaszcza jak się przypalą) ale z tym kolorem to
>coś mi nie wychodzi, moje są szaro - buro - zgniło - zielone, '''

Ale placki ziemniaczane chyba tak po prostu maja wygladac :)
Z tego co wiem bardziej szarobure sa z mniej mlodych ziemniakow (czyt.
starych).

>w związku z
>tym - czy ma ktoś może przepis na "złociste i chrupiące" placki
>ziemniaczane???

Probowalas czesc ziemniakow potrzec na grubej tarce? Wtedy troche
ladniejsze i smaczniejsze (imo) sa. No i z mlodych.
Kiedys jadlam pyszne placki ziemniaczane z porem - byly chrupiace
pamietam. Szkoda ze przepisu nie wzielam.

--
Pozdrawiam, Sabina