A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

1. Data: 2018-08-26 19:21:16

Temat: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Dziś polem tej walki jest pedofilia

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-08-26 21:42:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
> [...]

Ty ,,walczysz z Kościołem" - tylko jakoś niczego nie robisz, żeby walczyć z
PEDOFILIĄ. Tylko pisk podnosisz, taki jałowy szum, żeby własne (bo niczyje
więcej) sumienie zagłuszać.
Przecież ty, jak kazdy porzadny (he he) lewak nawet Polańskiego ani innych
podobnych nigdy biernie ani czynnie nie potępiłeś, bo tak naprawdę ty, jak
każdy lewak, masz dokładnie w dupie pedofilię i wszystkie pokrzywdzone
przez nią dzieci tego świata.
Ty masz po prostu OSOBIŚCIE coś do Kościoła - i NIE CHODZI O PEDOFILIĘ.
Bardzo łatwo odgadnąć, co to takiego - nie chcąc uznać swoich błędów i
jednocześnie czując się niesłusznie (a jakże!) przez KK odrzucanym (bo
przecież to KK powinien się do ciebie dostosować, a nie odwrotnie) - całą
masę własnych z nim problemów zagłuszasz ,,kościelną pedofilią".

--
XL

3. Data: 2018-08-27 07:25:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 21:42, XL pisze:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Ty ,,walczysz z Kościołem" - tylko jakoś niczego nie robisz, żeby walczyć z
> PEDOFILIĄ.

Walka z pedofilią, to również walka z wylęgarnią pedofilów.
Oda razu widać, że nawet do linka nie zajrzałaś, a jeśli zajrzałaś, to
jak zwykle nic nie zrozumiałaś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-08-27 07:29:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Walka z pedofilią, to również walka z wylęgarnią pedofilów.
> Oda razu widać, że nawet do linka nie zajrzałaś, a jeśli zajrzałaś, to

Trele morele, panie Walczący ?

--
XL

5. Data: 2018-09-07 16:31:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 07:30:02 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Walka z pedofilią, to również walka z wylęgarnią pedofilów.

czyli masonerią ;P

6. Data: 2018-09-07 19:59:31

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:
> Dziś polem tej walki jest pedofilia
>
> https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
> [...]

https://www.youtube.com/results?search_query=rabbi+p
edophile

7. Data: 2018-09-07 20:24:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-07 o 19:59, b...@g...com pisze:

wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> https://www.youtube.com/results?search_query=rabbi+p
edophile

Już o tym pisałem. Ale do kościółkowych łbów nie dotarło, więc bardziej
dosadnie i łopatologicznie:
skurwysyństwem jest usprawiedliwianie pedofilii w jednej sekcie,
pedofilią w innej sekcie.

Teraz dotarło?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2018-09-07 20:48:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 20:24, Kviat wrote:

> [...]
> dosadnie i łopatologicznie:
> skurwysyństwem jest usprawiedliwianie pedofilii w jednej sekcie,

Nie w tym rzecz, aby usprawiedliwiać, czy pochwalać, ale, są takie kraje
na świecie, gdzie tego typu praktyki, sa prawem.
https://kobieta.wp.pl/dziewczynki-ponizej-10-roku-zy
cia-zmuszane-sa-do-malzenstwa-5982683344872065a?tica
id=11685b&_ticrsn=3

Zieloni w Niemczech, w latach osiemdziesiątych, także, próbowali
zalegalizowac, de facto pedofilie.

9. Data: 2018-09-07 20:51:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-07 20:48, Ilona wrote:

> [...]
id=11685b&_ticrsn=3

> Zieloni w Niemczech, w latach osiemdziesiątych, także, próbowali

a później, takie kwiatki...
http://www.wykop.pl/ramka/3028221/jemen-8-latka-zmar
la-po-nocy-poslubnej-z-40-latkiem-oto-islam-w-prakty
ce/

10. Data: 2018-09-07 20:52:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/09/2018 o 19:24, Kviat pisze:

> [...]
> dosadnie i łopatologicznie:
> skurwysyństwem jest usprawiedliwianie pedofilii w jednej sekcie,

problem polega na ustanowieniu jednakiego prawa, nie ma tajemnicy
spowiedzi i chuj

--
gazebo

Jak Polacy Żydom pomagali.