A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

21. Data: 2018-09-09 22:31:28

Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 września 2018 20:39:50 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
wo/1761400,1,buciki-pamieci--upamietnijmy-ofiary-kos
cielnej-pedofilii.read

> Bredzisz.
> https://natemat.pl/85477,kim-sa-polscy-pedofile-okaz
uje-sie-ze-nie-ksiezmi-ani-nauczycielami

> [...]
> nie rozumieć skali problemu.

> Oczywiście, że nie.
> Wystarczy ujawnić prawdę. I coraz więcej państw to robi.
>
> A u nas wyznawcy są jeszcze w czarnej dupie. I łykają jak pelikany
> tłumaczenia, że na liście SKAZANYCH pedofilów nie ma księży, bo "księża
> nie gwałcą dzieci brutalnie".
> Debil wymyślił wytłumaczenie dla debili i wyznawcy są szczęśliwi.

> Obrazą, to jest brak reakcji na pedofilię w kościele i tłumaczenie tych
> przestępstw "a bo inni też gwałcą dzieci, a może i więcej".
> To jest obraza dla rozumu i zwykłej przyzwoitości.

CO LOL? DURNIACZKU. jesli zaparles sie wielokrotnie wiecej, to i tak sa to tylko te
3 razy.

> Żaden wyznawca, a szczególnie ty, nie jest dla mnie wzorem do
> naśladowania, więc to żaden argument. A wręcz przeciwnie.
> kapisko?

pewnie, ze dla ciebie nie musze byc wzorem, jednak zawsze nim jestem
dla srednichn istot na srednich poziomach i dla wyzszych na najwyzszych poziomach.
jestem tylko tym, na co sam sobie i Bog mi pozwlolil we swej wspanialomyslnosci.

pozdrawiam niueustannie,
jacek

22. Data: 2018-09-09 22:51:17

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-09 20:39, Kviat wrote:

> [...]
>
> Żaden wyznawca, a szczególnie ty, nie jest dla mnie wzorem do
> naśladowania, więc to żaden argument. A wręcz przeciwnie.

Podziwiam Twoją troske o Kościół Katolicki, ale zapytam tylko, czy znany
Ci jest raport z zeznań niejakiej Belli Dodd, złożonych przed Senacką
Komisją Śledczą ds. Działalności Antyamerykańskiej?

Jeśli nie, to tu jest fragmęcik:

"Zeznając pod przysięgą przed wspomnianą komisją śledczą Bella Dodd
powiedziała:

,,W latach trzydziestych wprowadziliśmy tysiąc stu mężczyzn do
kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci
ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i
władzy jako prałaci i biskupi."

Byli to ludzie niewierzący w Boga, najczęściej ateiści, komuniści, a
wśród nich także homoseksualiści, którzy zyskali w ten sposób łatwy
dostęp do dużej liczby młodych chłopców. Zadanie nie było ciężkie: mieli
za darmo mieszkanie i wyżywienie, cieszyli się szacunkiem i prestiżem
społecznym, a jednocześnie ożywiało ich poczucie tajnej misji
wymierzonej w znienawidzoną instytucję. Ryzyko zdemaskowania było żadne,
bo nie musieli kontaktować się z centralą i wykonywać konkretnych zadań.
Wystarczyło, że prowadzą podwójne życie.

Bella Dodd opowiadała, że był to pomysł Stalina, który sam w młodości
był prawosławnym seminarzystą i zdawał sobie sprawę, jaką rolę odgrywa
Kościół w życiu publicznym. To on nakazał sięgać po ludzi bez wiary i
moralności, by - zgodnie z zasadami sztuki wojny Sun Tsy - rozkładać
społeczeństwo wroga od środka."

https://wpolityce.pl/swiat/410174-fatima-komunistycz
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

i zapewne, rozumiesz, że nie chodzi tutaj o usprawiedliwianie pedofili.

23. Data: 2018-09-10 00:01:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 września 2018 22:52:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

> i zapewne, rozumiesz, że nie chodzi tutaj o usprawiedliwianie pedofili.

on nic nie zrozumie, bo ma kLAPKI NA OCZACH I USZACH, ale dzieki ze zechcialas
tak proste sprawy unaocznic.

pozdrawiam cie dziekczynnie,
jacek

24. Data: 2018-09-10 09:11:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-09 o 22:51, Ilona pisze:

> [...]
> kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci
> ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i

To, że tak zeznała, nie oznacza, że tyle wprowadziła. Megalomania u
niektórych ludzi osiąga gigantyczne rozmiary. Poczytaj posty ikselki, to
zrozumiesz.
I co to jest tysiąc agentów w USA? W samej Polsce klechów jest ok. 30 tys.

> Byli to ludzie niewierzący w Boga, najczęściej ateiści, komuniści, a
> wśród nich także homoseksualiści, którzy zyskali w ten sposób łatwy
> dostęp do dużej liczby młodych chłopców.

A to skąd wzięłaś?
Podasz źródło?

Z litości pomijam już fakt, że rozmowa jest o pedofilii, a nie o
homoseksualizmie.
Tak jak nie przeszkadza mi, gdy klecha żyje z "gosposią", tak samo nie
przeszkadza mi, gdy żyje z "gosposiem".
Skup się na tym, że rozmawiamy o klechach dobierających się do majtek
dzieci.

> [...]
> bo nie musieli kontaktować się z centralą i wykonywać konkretnych zadań.
> Wystarczyło, że prowadzą podwójne życie.

I dlatego kościół ich chroni, bo nie zorientował się, że ma w swoich
szeregach komunistycznych pedofilów?
Wychodzi też na to, że wyznawcy, którzy nie walczą z pedofilią w
kościele, tak naprawdę stają w obronie komunistycznych pedofilskich
agentów...
Ładnie sobie w stopę strzeliłaś. I innym wyznawcom :)

> i zapewne, rozumiesz, że nie chodzi tutaj o usprawiedliwianie pedofili.

Nie? A o co? To co wyznawcy robią żeby się ich z kościoła pozbyć?
Dlaczego stają w obronie komunistycznych agentów-pedofilów? Dlaczego nie
umieszczają ich w rejestrze, dlaczego milczą gdy ich własne dziecko jest
gwałcone? I dlaczego nadal prowadzą dzieci do klechy, który został
przeniesiony do ich parafii za pedofilię?

Dlaczego o dobro tych dzieci walczą ludzie, którzy nie są wyznawcami i
nie mają związków z kościołem, a wyznawcy traktują to jako atak na
kościół? Przecież to atak na komunistycznych agentów, a nie kościół,
wyznawcy powinni się co najmniej przyłączyć.
To wyznawcy jako pierwsi powinni walczyć o wyczyszczenie kościoła z
agentów, ale jakoś tego nie robią, a wręcz przeciwnie.
Wychodzi na to, że cały kościół i wszyscy wyznawcy, to komunistyczni
agenci, którzy chronią siebie nawzajem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

PS.
Szanuję twój wybór, dlatego używam rodzaju żeńskiego.

25. Data: 2018-09-10 18:09:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-10 00:01, j...@o...pl wrote:

> [...]
na-agentura-i-homoseksualisci-w-sutannach

> on nic nie zrozumie, bo ma kLAPKI NA OCZACH I USZACH, ale dzieki ze zechcialas

i ja, dziekuję, za dobre slowo.

Bóg zapłac!

26. Data: 2018-09-10 18:32:32

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-10 09:11, Kviat wrote:

> [...]
> Piotr
>
> PS.
> Szanuję twój wybór, dlatego używam rodzaju żeńskiego.

Obawiam się, że nie masz już innego wyjścia.
Nawet, gdybyś chciał, to nic już nie możesz zrobić ze strachu przed
publicznym zgrilowaniem, jako homofob.

https://www.marcuse.org/herbert/pubs/60spubs/65repre
ssivetolerance.htm

27. Data: 2018-10-08 02:34:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 września 2018 09:11:28 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> zrozumiesz.
> I co to jest tysiąc agentów w USA? W samej Polsce klechów jest ok. 30 tys.

40% ksiezy za czasow komuny zostalo na ich wytyczne wprowadzone do Kosciola.
teraz tez poklosie tego. i jakkolwiek z Kosciolem bym sie nie sprzeczal\we sprawach
istotnych, to nigdy, podkreslam nigdy, nie bede jego przeciwnikiem.
choc roznice miedzy Kosciolem a Bogiem zawsze, naprawde zawsze, podkrewslal
bede, chyba ze tych roznic juz nie bedzie.
i to jest dosc latwe; tylko czare nieudawanej goryczy trzeba przelknac.

piuszecie aleppa i inne nieudawane. nieudawane sa dla nich - co o sobie moz4ecie
powiedziec?

28. Data: 2018-10-08 03:08:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

ja nA PRZYKLAD POWIEDZIEC MOGLBYM TO:
w zamian za dowolnego czlowieka, ktory zostal tam zabity
chcialbym zginac i byloby to sprawiedliwe.

i taka jest roznica miedzy Kosiolem a Bogiem,
co widoczne jest we wszystkich czasach wszedzie i zawsze.

jacek

29. Data: 2018-10-10 19:46:17

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> choc roznice miedzy Kosciolem a Bogiem zawsze, naprawde zawsze, podkrewslal
> bede, chyba ze tych roznic juz nie bedzie.

Jesli dobrze rozumiem, komunisci wprowadzili do kosciola osoby, ktore
jako ksieza mieli go rozbic, jako ateisci, pijacy, pedofile,
homoseksualisci, babiarze itp.? Ciekawa hipoteza. Reszta jest czysta?
A jak to bylo w Australii, Niemczech, Austrii, Arentynie, Irlandii? Kto
tam wprowadzal ta V kolumne? A dziwne, ze Duch Swiety temu nie zapobiegl?

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

30. Data: 2018-10-11 09:33:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Jesli dobrze rozumiem, komunisci wprowadzili do kosciola osoby, ktore
> jako ksieza mieli go rozbic, jako ateisci, pijacy, pedofile,
> homoseksualisci, babiarze itp.?

Nie - jako ŹLI KAPŁANI.

--
XL