Re: Aborcja rocznego dziecka

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Aborcja rocznego dziecka
Date: Sat, 7 Nov 2015 22:08:39 -0600

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message
news:563e2bcb$0$694$65785112@news.neostrada.pl...

> Znaczy Singer głupio gada?

> Najpierw podaj ty swoja monetę.
> Znudziło mi się, że ja ciągle a tobie się nie chce.

Ale to Ty krytykujesz Singera, więc widać musisz wiedzieć
co to znaczy wartość życia... powiedz nam, bo ja nie wiem.

> Tak, chodziło o latające świnie i szympansy ze złotymi
> zębami. Ta nędzna retoryka jest below the carpet.

Mogło na przykład chodzić o nowonarodzone dziecko
z jakąś wadą mózgu, nieprzytomne, odkorowane, bez
jakichkolwiek odruchów, śladów życia - kto wie skąd
wyciąłeś ten fragment rozmowy? Ja nie wiem.

> Konkrety? Tłumaczenie?

Znalazłeś już podmiot w zdaniu o aborcji?
Bo jeśli nie dasz rady takiej prostej rzeczy zrobić
to po co ja się będę wysilał na trudniejsze?