Ach ten dyktator!

51. Data: 2015-12-04 21:16:22

Temat: Re: Ach ten dyktator!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, skąd Ty te choinki - bo one od Niemca, ale na pewno nie od
> Mieszka.

A to już nie przyszły one wraz z chrześcijaństwem? Jakże się szybko
zmienia historia świata, amerykańscy naukowcy nie nadążają.

52. Data: 2015-12-04 21:36:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2015 21:16:22 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-12-04 20:44, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A to już nie przyszły one wraz z chrześcijaństwem?

A kto twierdził, że przyszły wraz?

> Jakże się szybko
> zmienia historia świata, amerykańscy naukowcy nie nadążają.

Muszą bardziej się wczytać.

--
XL
http://www.eioba.pl/a/2zax/szczepionki-ktore-zabijaj

53. Data: 2015-12-04 22:08:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto twierdził, że przyszły wraz?

Krasnoludki.
<cyt>

> Kiedy przestała?

U nas - w 966 3-]
</cyt>

54. Data: 2015-12-04 22:16:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-12-04 20:57, obywatel ALEX Alpha MR uprzejmie donosi:

Czerwony.

55. Data: 2015-12-04 22:30:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 21:16, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-12-04 20:44, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A to już nie przyszły one wraz z chrześcijaństwem? Jakże się szybko
> zmienia historia świata, amerykańscy naukowcy nie nadążają.

Grunt, że google nadążają, he he.

Ewa

56. Data: 2015-12-04 22:32:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 22:08, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-12-04 21:36, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Krasnoludki.
> <cyt>

> U nas - w 966 3-]
> </cyt>

I znów - grunt, że google poziom trzymają.

Ewa

57. Data: 2015-12-04 23:18:56

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-04 o 22:08, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-12-04 21:36, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> [...]
a potem za niejakiego Masława łacinników nadziewali na te choinki - vide
Jan długosz Kroniki Królestwa Polskiego
pozdr
Stefan

58. Data: 2015-12-05 01:03:14

Od: "nawrakm" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
pl...

W dniu 2015-12-03 o 19:37, nawrakm pisze:

> Użytkownik "Wiesiaczek" napisał w wiadomości grup

>A tym co szczekają na wolna i suwerenną Białoruś wierzysz? Bo rozumiem
>zdania nie opierasz na swoich osobistych doświadczeniach.

Przede wszystkim na szczekaniach Włodarza tej krainy wolności.

59. Data: 2015-12-05 12:36:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2015 22:08:35 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-12-04 21:36, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Krasnoludki.
> <cyt>

> U nas - w 966 3-]
> </cyt>

Czy tam coś było o "przychodzeniu"? - było o przestaniu :->

60. Data: 2015-12-05 12:37:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 Dec 2015 22:16:04 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-12-04 20:57, obywatel ALEX Alpha MR uprzejmie donosi:

> Czerwony.

Przy braku argumentów jak zwykle pajacujesz - liczysz na urok osobisty? 3-|
--
[...]

Zupa na kościach jagnięcych...
Gotowanie... wody
Garnek rzymski glazurowany czy nie
[gdzie] sok z kiszonej kapusty (w 3c) :)
Pao de Queijo