Re: Administrativa -- tematyka grupy

From: Róża <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Administrativa -- tematyka grupy
Date: 5 Feb 2001 09:09:29 +0100

emes wrote:

> czyli cenzura?

Aleś Ty czarno-biały. Dziwne, że do ludzi (nie)używających nie masz
podejścia niebiorący - ćpun. :->

Nie nazywaj cenzurą tego, że grupa jest przeznaczona do rozmów typu:
'Dyskusje o wszelakich uzależnieniach i skutkach, jakie wywołują oraz o
tym, jak z nimi walczyć. Grupa jest miejscem, w którym można zamieścić
własne, skuteczne metody uwalniania się od uzależnienia, jak również
prośby o pomoc w walce z nałogiem oraz sposoby uchronienia przed nimi
innych (zwłaszcza dzieci i młodzieży).'

Taka została przegłosowana i tak będzie (moderator czuwa). Trzeba było
wnosić poprawki podczas RFD. Jak nie pasuje, to załóż pl.rec.uzywki. :-P

> to poproszę o dokładny, wyczerpujący spis tematów legalnych. pewnie będzie ich
> mniej, więc i kłopot mniejszy...

Ależ jest powyżej. Co nie jest zabronione, jest dozwolone.

ps. Uprzedzam, legalizacja nie jest metodą na walkę z uzależnieniem.
ps2. IMHO grupa w innym kształcie nie powstałaby w ogóle.

--
*** R Ó Ż A ***