« poprzedni wątek | następny wątek » |
31. Data: 2009-11-16 11:15:21
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterMaja pisze:
> na podwoje to plecakiem nacierał...
Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)
--
Pozdrawiam
Maciek
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
32. Data: 2009-11-16 16:32:38
Temat: Re: Akcja: lekki tronisternot archive
> Zakazać zadawania do domu.
> Podobno 7 letni Amerykanin uczy się dziennie w domu około 10 min,
> Japończyk 2h30 min.
> Rakietę na Księżyc wysyłali jednak Amerykanie.
Hmmm, 7 letni Amerykanin spedza w szkole wiecej czasu,zajecia trwaja
najczesciej od 8:30 do 15.
Do domu dzieci dostaja "homework", i to zalezy od nauczyciela jak duzo
tego jest.Ale zwykle wiecej niz 10 minut dziennie.
Ale fakt, ksiazki dzieci trzymaja w szkole, i tam tez z nich
korzystaja,czasem tylko przynosza do domu.
pozdrawiam cieplutko
pol_cia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
33. Data: 2009-11-16 20:04:52
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterStokrotka wrote:
Jak się czyta takie bzdury, to sie człowiek zastanawia, czy ten kto je
pisła to z tych 10 minutowych uczniów jest, albo nawet czy w ogóle
jakies zajęcia w szkole zaliczył. Ale po kolei:
>>> Podobno 7 letni Amerykanin uczy się dziennie w domu około 10 min,
>>> Japończyk 2h30 min.
>>> Rakietę na Księżyc wysyłali jednak Amerykanie.
Po pierwsze: Jak można porównywać wyniki AKTUALNYCH badań (o ile w ogóle
są cos warte, bo przydałoby się jakiś link na to "podobno" znaleźć) z
wynikami projektu sprzed ponad pół wieku? Jaki wpływ dzisiejsi uczniowie
mieli na projekty sprzed 50 lat?
Po drugie: Czy ty naprawdę wierzysz, że człowieka w kosmos wysyłają,
albo superkomputery budują 10-minutowi uczniowie? Jeśli już mają jakiś
udział w takich pracach to raczej na zasadzie takiej, że wiedzą gdzie
znaleźć i jak sprowadzić do Stanów tych uczniów z innych krajów, którzy
uczyli się po 2h30min i więcej. To sie drenaż mózgów nazywa.
>> .... Japonia była zniszczona wojną....
> Nie tak bardzo, a może nawet prawie wcale, w zestawieniu z Polską.
> Owszem 2 bomby atomowe, ale na jakie miasta? A u nas milionowe miasta
> (Warszawa, Wrocław) były niszczone metodycznie budynek po budynku, i został
> ocean gruzu.
Po trzecie: Zanim wypowiesz się w tematach historycznych poczytaj sobie
cokolwiek na temat zdarzeń, o których sie wypowiadasz. Poszukaj sobie w
internecie chociażby informacji na temat: "bombardowania strategiczne
Japonii w latach 1944-45", "nalot na Tokio w marcu 1945", "Curtis
LeMay", dowiedz się co było najbradziej niszczącym atakiem lotniczym II
WS i wtedy podejmij decyzję czy zabierać głos w sprawach, o których się
nie ma pojęcia...
>> ... po wojnie nieźle stało gospodarczo, ....
> Japonia też.
Po czwarte: Japonia po wojnie stała nieźle gospodarczo? Ty jakiejś innej
historii się uczyłaś?
> > stawiana na nogi z dużą pomocą USA, które nie widziało potrzeby
tworzenia
> > tam sobie konkurencji w określonych badaniach.
> Nie mieli możliwości istotniej ingerencji w tę strefę życia Japoni >
>(powody kulturowe).
Po piąte: A to skąd wzięłaś? Rozumiem, że znasz historię okupacji
Japonii przez Amerykanów i decyzje jakie Amerykanie dyktowali
Japończykom? Jeśli tak, to skąd Ci przyszło do głowy, że Japończycy w
tamtych czasach mogli mieć w ogóle PRAWO do startu w kosmicznym wyścigu?
>> ...duży potencjał naukowców (także nazistowskich), ....
> Pszesadzasz.
Po szóste: Jak po trzecie- znajdź sobie w internecie informacje na
temat: "amerykański program kosmiczny", "Wernher von Braun", potem
doszuaj sobie jeszcze czegos na temat np. "projektu Manhattan" i składu
narodowościowego zespołu twórców amerykańskiej bomby atomowej
> II wojna światowa, mimo, że dotyczyła około 80 państw,
> dotknęła jednak najbardziej : Polskę, Niemcy, Rosjan, dopiero potem Francję,
> Anglię, USA, Japonię, Hiszpanię, Italię, Austrię.....
> Uważam, że państwa poza tymi 3 na początku nie mają prawa niczego zwalać na
> wojnę, zwłaszcza teraz, tyle lat po niej.
A które z tych państw zrzucają coś teraz na II wojnę światowa?
To ty sobie radośnie jakąś analogię "teraźniejszo-przeszłościową"
stworzyłaś, zupełnie zapominając co stoi za sukcesem takich firm jak
Sony, Toyota, Matsushita i setek innych w Japonii, czy Hyundai i Samsung
i innych w Korei. Myślisz, że 10-minutowi uczniowie?
Podsumowując: Korelacja 10 minutowych zadań domowych z wysyłaniem
człowieka w kosmos ma się jak wół do karety
>>>> ... np. zajęcia na basenie....
>>> I w efekcie połowa populacji będzie panicznie bać się wody,
>>> 1/4 będzie wiecznie mieć kłopoty z zatokami,
>>> 1/5 będzie mieć zapalenie spojuwek, a 80% grzbicę.
>> A co ma piernik do wiatraka?? ....
>> ale już "np." nie zauważyłaś :->
> Każdy sport uprawiany pod pszymusem traci swe lecznicze właściwości
> i staje się pszyczyną pogorszenia zdrowia, nie poprawy.
Na WF też nie chodziłaś? :-)
Stalker
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
34. Data: 2009-11-16 20:33:59
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterMaciek wrote:
>> na podwoje to plecakiem nacierał...
> Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
> i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)
Na podwoje to babka wróżyła...
Pozdro
Maseł
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
35. Data: 2009-11-16 20:34:41
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterMaciek pisze:
> Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
> i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)
>
Jeszcze tego brakowało, żeby poza ciężkimi plecakami, do szkoły dzieci
chodziły z bronią. Chyba, że samą kolbę będą targac. :)
dogma
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
36. Data: 2009-11-16 21:08:18
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterMaja wrote:
> Maciek pisze:
>
>> Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami
>> staną, i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)
>>
>
> Jeszcze tego brakowało, żeby poza ciężkimi plecakami, do szkoły dzieci
> chodziły z bronią. Chyba, że samą kolbę będą targac. :)
Powinny sie dobrze odżywiać, a kukurydza to przeciez samo zdrowie :-)
Stalker
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
37. Data: 2009-11-16 21:34:47
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterMaseł pisze:
>
> Na podwoje to babka wróżyła...
>
> Pozdro
>
> Maseł
Będzie skolioza, albo i nie będzie. :)
dogma
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
38. Data: 2009-11-17 09:06:42
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterOn 16 Lis, 04:26, Maja <d...@w...pl> wrote:
> Stokrotka pisze:
>
> > ale jeśli komora nie jest dzielona na gurę i duł,
>
> ... az zeby zgrzytaja...(choc fonetycznie roznicy przeciez nie ma)
>
To efekt lekkiego tornistra i 10min pracy domowej.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
39. Data: 2009-11-17 16:11:52
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterStokrotka pisze:
> 1/5 będzie mieć zapalenie spojuwek, a 80% grzbicę.
"(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
(...)"
Te, "nowoortograficzna"... coś taka "ociężała umysłowo"?
Jak już to "gżybicę" - konsekwentna bońć ;p
v.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
40. Data: 2009-11-17 19:20:42
Temat: Re: Akcja: lekki tronisterUsjwo pisze:
>
> To efekt lekkiego tornistra i 10min pracy domowej.
Lekki tornister jeszcze o niczym nie świadczy. Ja w ogólniaku nosiłam
jeden zeszyt od wszystkiego, a właściwie takie kartki wpinane do
segregatora i książki też ograniczałam do niezbędnego minimum.
A 10 min pracy domowej. Może zdolna zwyczajnie i zapamiętywała z lekcji.
A że fonetycznie nie ma różnicy to...
dogma
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |