Akcja: lekki tronister

31. Data: 2009-11-16 11:15:21

Temat: Re: Akcja: lekki tronister
Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja pisze:
> na podwoje to plecakiem nacierał...
Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)

Maciek

32. Data: 2009-11-16 16:32:38

Od: pol_cia <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

not archive

> Zakazać zadawania do domu.
> Podobno 7 letni Amerykanin uczy się dziennie w domu około 10 min,
> Japończyk 2h30 min.
> Rakietę na Księżyc wysyłali  jednak Amerykanie.

Hmmm, 7 letni Amerykanin spedza w szkole wiecej czasu,zajecia trwaja
najczesciej od 8:30 do 15.
Do domu dzieci dostaja "homework", i to zalezy od nauczyciela jak duzo
tego jest.Ale zwykle wiecej niz 10 minut dziennie.
Ale fakt, ksiazki dzieci trzymaja w szkole, i tam tez z nich
korzystaja,czasem tylko przynosza do domu.

pozdrawiam cieplutko

pol_cia

33. Data: 2009-11-16 20:04:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

Jak się czyta takie bzdury, to sie człowiek zastanawia, czy ten kto je
pisła to z tych 10 minutowych uczniów jest, albo nawet czy w ogóle
jakies zajęcia w szkole zaliczył. Ale po kolei:

Po pierwsze: Jak można porównywać wyniki AKTUALNYCH badań (o ile w ogóle
są cos warte, bo przydałoby się jakiś link na to "podobno" znaleźć) z
wynikami projektu sprzed ponad pół wieku? Jaki wpływ dzisiejsi uczniowie
mieli na projekty sprzed 50 lat?

Po drugie: Czy ty naprawdę wierzysz, że człowieka w kosmos wysyłają,
albo superkomputery budują 10-minutowi uczniowie? Jeśli już mają jakiś
udział w takich pracach to raczej na zasadzie takiej, że wiedzą gdzie
znaleźć i jak sprowadzić do Stanów tych uczniów z innych krajów, którzy
uczyli się po 2h30min i więcej. To sie drenaż mózgów nazywa.

> Nie tak bardzo, a może nawet prawie wcale, w zestawieniu z Polską.
> Owszem 2 bomby atomowe, ale na jakie miasta? A u nas milionowe miasta
> (Warszawa, Wrocław) były niszczone metodycznie budynek po budynku, i został
> ocean gruzu.

Po trzecie: Zanim wypowiesz się w tematach historycznych poczytaj sobie
cokolwiek na temat zdarzeń, o których sie wypowiadasz. Poszukaj sobie w
internecie chociażby informacji na temat: "bombardowania strategiczne
Japonii w latach 1944-45", "nalot na Tokio w marcu 1945", "Curtis
LeMay", dowiedz się co było najbradziej niszczącym atakiem lotniczym II
WS i wtedy podejmij decyzję czy zabierać głos w sprawach, o których się
nie ma pojęcia...

> Japonia też.

Po czwarte: Japonia po wojnie stała nieźle gospodarczo? Ty jakiejś innej
historii się uczyłaś?

> Nie mieli możliwości istotniej ingerencji w tę strefę życia Japoni >
>(powody kulturowe).

Po piąte: A to skąd wzięłaś? Rozumiem, że znasz historię okupacji
Japonii przez Amerykanów i decyzje jakie Amerykanie dyktowali
Japończykom? Jeśli tak, to skąd Ci przyszło do głowy, że Japończycy w
tamtych czasach mogli mieć w ogóle PRAWO do startu w kosmicznym wyścigu?

> Pszesadzasz.

Po szóste: Jak po trzecie- znajdź sobie w internecie informacje na
temat: "amerykański program kosmiczny", "Wernher von Braun", potem
doszuaj sobie jeszcze czegos na temat np. "projektu Manhattan" i składu
narodowościowego zespołu twórców amerykańskiej bomby atomowej

> II wojna światowa, mimo, że dotyczyła około 80 państw,
> dotknęła jednak najbardziej : Polskę, Niemcy, Rosjan, dopiero potem Francję,
> Anglię, USA, Japonię, Hiszpanię, Italię, Austrię.....
> Uważam, że państwa poza tymi 3 na początku nie mają prawa niczego zwalać na
> wojnę, zwłaszcza teraz, tyle lat po niej.

A które z tych państw zrzucają coś teraz na II wojnę światowa?
To ty sobie radośnie jakąś analogię "teraźniejszo-przeszłościową"
stworzyłaś, zupełnie zapominając co stoi za sukcesem takich firm jak
Sony, Toyota, Matsushita i setek innych w Japonii, czy Hyundai i Samsung
i innych w Korei. Myślisz, że 10-minutowi uczniowie?

Podsumowując: Korelacja 10 minutowych zadań domowych z wysyłaniem
człowieka w kosmos ma się jak wół do karety

Na WF też nie chodziłaś? :-)

Stalker

34. Data: 2009-11-16 20:33:59

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek wrote:
> Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
> i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)

Na podwoje to babka wróżyła...

Pozdro

Maseł

35. Data: 2009-11-16 20:34:41

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek pisze:

> Na podwoje naciera się kolbami (jak pisał poeta: "i pod drzwiami staną,
> i nocą kolbami w drzwi załomocą") ;-)

Jeszcze tego brakowało, żeby poza ciężkimi plecakami, do szkoły dzieci
chodziły z bronią. Chyba, że samą kolbę będą targac. :)

dogma

36. Data: 2009-11-16 21:08:18

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja wrote:

> Jeszcze tego brakowało, żeby poza ciężkimi plecakami, do szkoły dzieci
> chodziły z bronią. Chyba, że samą kolbę będą targac. :)

Powinny sie dobrze odżywiać, a kukurydza to przeciez samo zdrowie :-)

Stalker

37. Data: 2009-11-16 21:34:47

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł pisze:

> Na podwoje to babka wróżyła...
>
> Pozdro
>
> Maseł

Będzie skolioza, albo i nie będzie. :)

dogma

38. Data: 2009-11-17 09:06:42

Od: Usjwo <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 04:26, Maja <d...@w...pl> wrote:

> ... az zeby zgrzytaja...(choc fonetycznie roznicy przeciez nie ma)

To efekt lekkiego tornistra i 10min pracy domowej.

39. Data: 2009-11-17 16:11:52

Od: Vax <m...@z...sie> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> 1/5 będzie mieć zapalenie spojuwek, a 80% grzbicę.

"(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo
(...)"

Te, "nowoortograficzna"... coś taka "ociężała umysłowo"?
Jak już to "gżybicę" - konsekwentna bońć ;p

v.

40. Data: 2009-11-17 19:20:42

Od: Maja <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usjwo pisze:

> To efekt lekkiego tornistra i 10min pracy domowej.

Lekki tornister jeszcze o niczym nie świadczy. Ja w ogólniaku nosiłam
jeden zeszyt od wszystkiego, a właściwie takie kartki wpinane do
segregatora i książki też ograniczałam do niezbędnego minimum.

A 10 min pracy domowej. Może zdolna zwyczajnie i zapamiętywała z lekcji.
A że fonetycznie nie ma różnicy to...

dogma

18 -tka prezent
do rodziców II klasistów ...