Ale to już było? - no to jeszcze raz.

171. Data: 2008-12-01 18:43:42

Temat: Re: Ale to już było? - no to jeszcze raz.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 19:25, "Gawron" <s...@l...po> wrote:
> Redart<r...@o...pl>news:gh18ah$sdi$1@news.onet.pl
>
> [...]> Powiedz mi za to czysto logicznie: dlaczego piszesz tak
>
> [...]
>
> Bo to być może jedyna grupa, na której nie jest powszechnie uważana za
> trolla?

A nie jest??

172. Data: 2008-12-01 18:48:59

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> A nie jest??

Ale ż ja Was proszę;)
Pogłębcie jakoś swoją ocenę, skoro sięwypowiadacie.
Bez mrugania w stronę Iksy. Powiedzcie cościekawego, jak na tę grupę
przystało ;)
Coś, czego chciałby posłuchać np. vonBraun ;)

173. Data: 2008-12-01 18:52:34

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

>Nie czuje sie ponizona, gdyz osoba, ktorej w ogole nie znam, i ktora w
>ogole nie zna mnie, NIE JEST WLADNA dotknac mnie w jakikolwiek
>sposob.
>
>Uwazne sledzenie przepychanek typu TANIA PROWOKACJA pozwala na nabycie
>zrownowazonego dystansu, w ktorym nawet abstrakcyjny belkot jawi sie
>jako muzyka gwiazd.
>
>Wiec rozumiesz, Redarcie, dlaczego pozwalam sobie na usmiech, a oddech
>moj jest spokojny i rowny, tak zreszta, jak i puls.

Ekhm, trochemi głupio, ale przeżywam jakieś deja vu chyba ...
No jak w pysk strzelił, jakieś dwa miechy dokładnie to samo pisała Ikselka
... ;)
Pozdrówka ;)

174. Data: 2008-12-01 18:55:04

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Ale ż ja Was proszę;)
> Pogłębcie jakoś swoją ocenę, skoro sięwypowiadacie.
[..]

Uważam, że moja jest genialna w swojej prostocie.

Gawrą
:)

175. Data: 2008-12-01 19:01:25

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:b751cdc9-ab44-41c1-bd44-0f52cda67f16@
> [...]
>
> Ekhm, trochemi głupio, ale przeżywam jakieś deja vu chyba ...
> No jak w pysk strzelił, jakieś dwa miechy dokładnie to samo pisała Ikselka

A bo ja caly czas mowie, tylko nikt mi nie wierzy, ze UMYSL to jedna
wspolna nebula, a kazdy z nas, co jakis czas dostaje inny jej kawalek
w posiadanie.
Widocznie teraz dostalam ten, ktory dwa miesiace temu miala XL.
Jednak, z calym szacunkiem dla Rozdzielacza Kawalkow Umyslu: wolalabym
nie otrzymac tego fragmentu, ktory dane jest XL miec TERAZ.

:)

176. Data: 2008-12-01 19:07:37

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

>Jednak, z calym szacunkiem dla Rozdzielacza Kawalkow Umyslu: wolalabym
>nie otrzymac tego fragmentu, ktory dane jest XL miec TERAZ.

No to właśnie zasiałaś ziarno dualizmu. Módl się, aby to co Twoje "ja"
odrzuciło
jako rzeczywiste "nie-ja" nie popędziło na złamanie karku samopas przed
siebie, bo
będziesz musiała czekać wiele wcieleń, zanim wróci z powrotem ;)))

PS. Przepraszam za tę odrobinę bełkotu ... ;)

177. Data: 2008-12-01 19:14:12

Temat: Re: Ale to juĹźbyĹ?o? - no to jeszcze raz.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jest 'tylko podobne'. Walczę o holistyczne spojrzenie na sprawy
> życia i śmierci ;).
> Walczę także o trochę szacunku dla zwykłej psychologii:
> naprawdę uważam, że na przykładzie ludzi walczących o każdą
> komórkę bardzo dobrze widać mechanizmy
> 'wyparcie->projekcja'.
> Wyparcie kwestii "jestem krwiożerczą  bestią jedzącą mięso"
> idzie w kierunku projekcji na innych ludzi: "to oni są mordercami"
> i znajduje konkret w tematatach aborcyjnych. W ten sposób
> wypierający próbują walczyć ze swoim problemem. Wszystko.

No trochę to krytyka. Bo:
- wsiadłeś na niektórych katolików jak na łysą kobyłę
widząc jakiś związek między aborcją, a mięsożernością, stawiajac znak równości
pomiedzy zabijaniem zwierzat, a zabijaniem ludzi. I tworząc jakieś karkołomne
konstrukcje psychlogiczne, które IMHO (nie znam na psychologii, znam się
jedynie na mięsożernych katolikach;)) nie mają żadnych realnych podstaw.

Podczas gdy to są kompletnie rózne sprawy i niezwiązane sprawy:
- Jeżeli już widziałabym jakiś związek to raczej przeciwny. Czyli mięsożerca
za aborcją, roślinożerca przeciw.
- utłuczenie muchy to inny poziom niż mordowanie rogacizny, a to ostanie to
kompletnie inny poziom niż mordowanie ludzi. dwa pierwsze są społecznie
akceptpowane i, jeżli pojawią się jakieś wyrzuty sumienia to są raczej
likwidowane poprzez zobojetnienie na pewne rzeczy i brak przywiązania do nich.
Tak to przynajmniej zaobserwowałam: krowę czy świnie traktuje się wtedy na
zasadzie żywego inwentarza, a nie żywych stworzeń. Wiec jest wyparcie - ale
polegajace na czymś innym - zwierzę to rzecz.

- mordowanie zwierząt to konkretny, namacalny akt, zło (rozumiane jako
nieszczęście żywej istoty) widać jak na dłoni. Przy mordowaniu zarodków trzeba
mieć nielada wyobraźnię.
Albo ślepą wiarę w autorytety
Albo po prostu wiarę objawioną w to, że jest to zło.
Zresztą nie wiem. Bo do sprawy zarodków nie jestem w stanie podejść zgodnie z
oficjalnie głoszonym stanowiskiekm KK. A jestem w pełni mięsożerna:)

Aska

178. Data: 2008-12-01 19:31:34

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:84b12dc5-a576-4775-921e-816102104c25@
> [...]
> będziesz musiała czekać wiele wcieleń, zanim wróci z powrotem ;)))
>
> PS. Przepraszam za tę odrobinę bełkotu ... ;)

Eee, nienie ;)

Istnieje zasadnicza roznica miedzy meblowaniem CALEGO swiata po
swojemu, a dazeniem do ROZUMIENIA innych, w sensie drugiego czlowieka,
i INNYCH, w sensie odmiennosci zycia, bycia czy pogladow.

:)

179. Data: 2008-12-01 19:35:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Powiedz mi za to czysto logicznie: dlaczego piszesz tak
> intensywnie na grupie pl.sci.psychologia ? Dlaczego akurat
> na grupie z 'psychologia' w nazwie ?

a ty robaczku?
:)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

180. Data: 2008-12-01 19:36:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Gawron pisze:
> Redart<r...@o...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Bo to być może jedyna grupa, na której nie jest powszechnie uważana za
> trolla?

to raczej świadczy o grupie niż o ikselce :D

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

Literatura
Mulholland Drive