Re: Alice Miller oo przemocy

Data: 2013-07-05 16:56:51
Temat: Re: Alice Miller oo przemocy
Od: "LeoTar" <L...@w...pl>

news:12g713x1q6yhg$.iunymb5ybb46$.dlg@40tude.net...

> Nie widzisz, na jakiej zasadzie to nagłe "zniknięcie problemów"? - dzieci
> ojcem sztama kontra "głupiej matce"... Straszne. Brak rodzicielskiej
> zgodności i spójności w wychowaniu... Tragedia.
> --
> XL

A Ty Matko-Polko przestań ujadać zza pleców Chirona, Lebowskiego i Trybuna.
Zbudowałaś tradycyjną rodzinę opartą na zakazach i musisz teraz bronić tego
swojego "dorobku" gdyz nie stac Cię na to by zmienić zdanie i przyznać, że
popełniłas błędy w wychowaniu swoich dzieci. Musiałabys zburzyć calą
zmanipulowana przez CIebie konstrukcję, którą pieczołowicie budowałaś przez
tyle lat, w której centrum ustawiłaś siebie a swego niby-partnera traktujesz
jak przygłupa.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services