Re: Amantadyna niekończąca się historia

Data: 2021-12-20 02:07:48
Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: a a <m...@g...com>

On Monday, 20 December 2021 at 01:50:44 UTC+1, XL wrote:

> Jak kto głupi, to niech płaci. W aptece u nas na wsi jest w ciągłej
> sprzedaży Amantix. Siarczan amantadyny. 30 tabl a'100mg. 23 złote czy coś
> koło tego. Działanie identyczne jak Viregyt (chlorowodorek), tylko
> minimalnie wolniej się wchłania, więc minimalnie później następuje
> wysycenie we krwi do poziomu stężenia leczniczego.

> Ja mam niemiecką. Amantix.

> Znam dwóch. Wystarczy.

> To ty masz siennik. W głowie.
> G..no wiesz. Bodnar leczy pod warunkiem osobistej wizyty chorego lub pod
> warunkiem codziennego kontaktu telefonicznego, przypadki wątpliwe tylko na
> [...]
stany lekkie to autowyleczenia
a badania nie potwierdziły skuteczności mandaryny

I nawet jak cala n oc bedziesz reklamował
to nie masz do tego żadnych uprawnień

Burzynski też leczyl eksperymentalnie raka i mial rzekomo sukcesy, ale gdy jeden
mlody pacjent zmarł to dostal zakaz kontynuowania eksperymentu i temat leczenia raka
został zamkniety

Ilu leczył to sprawdzono kartoteki pacjentów i było 3 razy mniej,
to odpowiedzial, że 3 w rodzinie sie leczyło

Temat zamknięty
i jeżeli nie ma więcej pytań to zamykam dyskusję