Re: Amantadyna niekończąca się historia

Data: 2021-12-20 01:50:42
Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: XL <i...@g...pl>

a a <m...@g...com> wrote:

> Mandaryna ma taka cene jaka wartośc ale internetowi handlarze kasowali po
> 100zl za opakowanie, czyli njie za frico i zarabiali 200-500%

Jak kto głupi, to niech płaci. W aptece u nas na wsi jest w ciągłej
sprzedaży Amantix. Siarczan amantadyny. 30 tabl a'100mg. 23 złote czy coś
koło tego. Działanie identyczne jak Viregyt (chlorowodorek), tylko
minimalnie wolniej się wchłania, więc minimalnie później następuje
wysycenie we krwi do poziomu stężenia leczniczego.

> Na rynku w Polsce jest dostępna mandaryna jedynie z 2 fabryk
>
> węgierska i niewęgierska

Ja mam niemiecką. Amantix.

> I producentów nie jest żadne mnóstwo

Znam dwóch. Wystarczy.

> Bo mnóstwo to może byc pchel w twoim sienniku, a nawet o tym nie wiesz

To ty masz siennik. W głowie.

> Ordynowanie leku przez internet gdy rekomendowany byl; do leczenia
> stracjonarnego, pod nadzorem, lekarza
> to była wielka niefreasobliwośc i nieodpowiedzialnośc Przemysla,
> za zasadzie lapu capu, a może się uda

G..no wiesz. Bodnar leczy pod warunkiem osobistej wizyty chorego lub pod
warunkiem codziennego kontaktu telefonicznego, przypadki wątpliwe tylko na
miejscu w przychodni.
Prowadzi też szkolenia lekarzy.
Znam osobiście lekarza, który był na takim szkoleniu. Jak będę potrzebować,
to się do niego udam.

> No i się nie udało,
> badania nie potwierdziły skutecznosci powyżej poziomu placebo, czy homeopatii
>
> czyli koniec zabawy

Kilka tysięcy wyleczonych potwierdza skuteczność. Mam gdzieś ,,badania",
które są z góry ukierunkowane na ,,niepotwierdzenie skuteczności". Mnie
interesuje, że już osobiście znam wiele osób wyleczonych, w tym lekarzy ?

> Chcesz to łykaj ale nie reklamuj, bo nie masz do tego uprawnień, bo to lek
recep[turowy
> a nie medycyna ludowa

Nie reklamuję, tylko stwierdzam fakty.

> Jeżeli nie ma więcej pytań, to zamykam dyskusję

Uff. Bo już nie da się czytać twoich mitomańskich wypocin.
--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.