Re: Amantadyna niekończąca się historia

Data: 2021-12-20 01:27:42
Temat: Re: Amantadyna niekończąca się historia
Od: a a <m...@g...com>

On Monday, 20 December 2021 at 00:59:27 UTC+1, XL wrote:

> Dziwne, bo moi znajomi dzwonili i są z nim w stałym kontakcie, jak zresztą
> setki innych ludzi. Bodnar odbiera ich telefony o każdej porze. Piszą o tym
> ludzie na forum jego przychodni. Tylko ci twoi ,,collaborators" jakoś nie
> mogą złapać kontaktu.

> Człowieku, producentow jest mnóstwo, od kilkudziesięciu lat. I chcą ją
> nadal produkować w cenie zapewniającej masowy zbyt, a nie żeby im tę
> produkcję paru dupkow nagle zablokowało swoimi
> ,,badaniami" od czapy.

> Ściemniasz aż trzeszczy z tym twoim ,,kupowaniem" - masz coś z głową.
> [...]

Mandaryna ma taka cene jaka wartośc ale internetowi handlarze kasowali po 100zl za
opakowanie, czyli njie za frico i zarabiali 200-500%

Na rynku w Polsce jest dostępna mandaryna jedynie z 2 fabryk

węgierska i niewęgierska

I producentów nie jest żadne mnóstwo

Bo mnóstwo to może byc pchel w twoim sienniku, a nawet o tym nie wiesz

Ordynowanie leku przez internet gdy rekomendowany byl; do leczenia stracjonarnego,
pod nadzorem, lekarza
to była wielka niefreasobliwośc i nieodpowiedzialnośc Przemysla,
za zasadzie lapu capu, a może się uda

No i się nie udało,
badania nie potwierdziły skutecznosci powyżej poziomu placebo, czy homeopatii

czyli koniec zabawy

Chcesz to łykaj ale nie reklamuj, bo nie masz do tego uprawnień, bo to lek
recep[turowy
a nie medycyna ludowa

Jeżeli nie ma więcej pytań, to zamykam dyskusję