Re: Antybiotyki na wirusy

Data: 2005-11-24 22:16:47
Temat: Re: Antybiotyki na wirusy
Od: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl>

"Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> wrote in message
news:Pine.BSO.4.58L0.0511241742390.10971@dorota.am.t
orun.pl...

> niby sie odchodzi ale sa przypadki w ktorych jednak nalezy wlaczyc
> antybiotyk przy pierwszych objawach infekcji ...

No to widze, ze dalem sie nabrac. Ten summamed caly drogi jest jak diabli,
na dodatek sa tylko 3 kapsulki. No i lekarka stwierdzila, ze daje mi
antybiotyk bo 'ta infekcja za dlugo juz trwa'. A ja sadze, ze po prostu
zrobila mnie w bambuko i tyle. Wydalem kupe kasy, a jakos nie czuje, zeby mi
przechodzilo 'jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki'.

Pozdr.
Adam