Antyszczepionkowi psychole

11. Data: 2019-10-21 18:28:31

Temat: Re: Antyszczepionkowi psychole
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/10/2019 o 01:09, Izaura pisze:
> [...]
owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> //a nie miewasz wrażenia, że mimo to, przywozisz do Europy bakterie i
> pasożyty?

leprozorium, to jest rozwiazanie

--
gazebo

12. Data: 2019-10-21 19:42:25

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Oct 2019 02:09:51 +0200
doszła do mnie wiadomość <5dacf785$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>//a nie miewasz wrażenia, że mimo to, przywozisz do Europy bakterie i
>pasożyty?

Największym pasożytem, jaki został do nas sprowadzony, jest ten oto(ludzie o słabych
nerwach - lepiej nie otwierajcie):
https://tiny.pl/tl43q

13. Data: 2019-10-21 20:13:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/10/2019 o 18:42, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Największym pasożytem, jaki został do nas sprowadzony, jest ten oto(ludzie o

cos ostatnio w nielasce Watykanskiej, polskiego papieza juz nigdy nie
bedzie, i tak mi dopomoz Bog

--
gazebo

14. Data: 2019-10-21 20:59:43

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Czy sceptyczni to eufemizm na antyszczepionkowi?

cyt.
,,Nie kupię szczepionki na AH1N1, dopóki nie będę miała pewności"
https://www.polishclub.org/2018/01/12/depopulacja-lu
dnosci-swiata-czesc/

> [...]
> uniknęła zarażenia i powikłań. Chcesz do niej numer telefonu?
>
> Możesz swojej sąsiadce przekazać, że rozwój medycyny postępuje:

Żadne to pocieszenie kiedy dziecko stało się chore.

15. Data: 2019-10-21 22:32:37

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.10.19 um 19:42 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Największym pasożytem, jaki został do nas sprowadzony, jest ten oto(ludzie o

Pisali gdziez, ze starszym, zeby nie umarli z glodu podwyzszyli
emerytury i dobry suweren zrzuca sie w 80% na tych panow.
Ciekawe czy oni sie szczepia czy polegaja na szefie?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

16. Data: 2019-10-21 22:48:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 21.10.19 um 18:26 schrieb gazebo:

> jak sobie z tym radzisz? :]

Nie mam zadnych uprzedzen narodowosciowych i rasowych, wiec mi to raczej
wisi. Kiedys zloscilo mnie jak chcialem kupic t-shirt w Kanadzie, a tam
pisalo "Made in Honduras", na Alasce - "Made in Mexico", w Mozambiku -
"Made in India", a u nas "Made in Turkey". Pozniej sprawdzilem
smartphone i tablett - China! Boje sie juz otwierac stara Nokie, a co
dopiero grzebac w samochodzie ...

Btw. Telewizor glownie gada po niemiecku, ale sa tam programy
angielskojezyczne, wloskie, hiszpanskie, francuskie, rosyjskie i jakies
blisko- i dalekowschodnie, ale wiekszosci nie uzywam, wiec nie wiem czy
zakodowane czy nie. Po polsku gadaja tylko iTVN oraz Polonia. Te
ostatnia kiedys wlaczylem w niedziele, ale nie zdzierzylem: pol dnia
opowiesci o swietych, rozaniec, katecheza dla dzieci, aniol panski, msza
i znowu o swietych. Po sasiedzku amerykanski pastor rozgrzewal owieczki
do spiewu i tanca oraz wrozka czytala cos ze szklanej kuli. Powrocilem
do swoich stacji - ARD, ZDF, Arte, Phönix, Bayern, WDR, 3Sat itd.

17. Data: 2019-10-23 04:12:22

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-21 18:28, gazebo wrote:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> leprozorium, to jest rozwiazanie

//może masz w podświadomości zbyt duzo nieprzepracowanej agresji i stąd
przyczyna wielu groźnych chorób?

https://www.google.com/search?&q=%22wewnetrzna+agres
ja%22++%C5%81azariew

18. Data: 2019-10-23 13:29:44

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.10.19 um 04:12 schrieb Izaura:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> //może masz w podświadomości zbyt duzo nieprzepracowanej agresji i stąd
> [...]

W tym drzewie postow nie moge sie polapac, ale zalozywszy, ze cos z tego
mnie dotyczy, to uwage o nieprzepracowanej agresji traktuje jako probke
psychoanalizy dla malorolnych. Jestem od 4-5 lat zdrowy i nawet nie
potrafie sie dobrze przeziebic, a do lekarki udalem sie w tym czasie dwa
razy, zeby sie zaszczepic. Bywam tez u dentystki w celu kontroli i
czyszczenia zebow (bardzo przyjemne! :-( ) i ortopedy po skierowanie na
trening kondycyjny (kasa placi).

--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'

19. Data: 2019-10-23 16:04:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/10/2019 o 03:12, Izaura pisze:

owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> //może masz w podświadomości zbyt duzo nieprzepracowanej agresji

to nie praca dla PiS, spadowa :]
--
gazebo

20. Data: 2019-10-24 05:00:23

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-21 19:42, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
> od Izaura <d...@d...net> :

> Największym pasożytem, jaki został do nas sprowadzony, jest ten oto(ludzie o

//następny po kursach WKP(b) ?

Jak informuje Radio Maryja...
Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych