Re: Antyszczepionkowi psychole

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Antyszczepionkowi psychole
Date: Mon, 21 Oct 2019 22:48:11 +0200

Am 21.10.19 um 18:26 schrieb gazebo:

> jak sobie z tym radzisz? :]

Nie mam zadnych uprzedzen narodowosciowych i rasowych, wiec mi to raczej
wisi. Kiedys zloscilo mnie jak chcialem kupic t-shirt w Kanadzie, a tam
pisalo "Made in Honduras", na Alasce - "Made in Mexico", w Mozambiku -
"Made in India", a u nas "Made in Turkey". Pozniej sprawdzilem
smartphone i tablett - China! Boje sie juz otwierac stara Nokie, a co
dopiero grzebac w samochodzie ...

Btw. Telewizor glownie gada po niemiecku, ale sa tam programy
angielskojezyczne, wloskie, hiszpanskie, francuskie, rosyjskie i jakies
blisko- i dalekowschodnie, ale wiekszosci nie uzywam, wiec nie wiem czy
zakodowane czy nie. Po polsku gadaja tylko iTVN oraz Polonia. Te
ostatnia kiedys wlaczylem w niedziele, ale nie zdzierzylem: pol dnia
opowiesci o swietych, rozaniec, katecheza dla dzieci, aniol panski, msza
i znowu o swietych. Po sasiedzku amerykanski pastor rozgrzewal owieczki
do spiewu i tanca oraz wrozka czytala cos ze szklanej kuli. Powrocilem
do swoich stacji - ARD, ZDF, Arte, Phönix, Bayern, WDR, 3Sat itd.
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).