Re: Antyszczepionkowi psychole

Data: 2019-10-24 14:35:15
Temat: Re: Antyszczepionkowi psychole
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Brawo!
> Wszystko zgodnie z zaleceniami niemieckich norm.
>
> //i znaczy to, że nie masz podświadomej agresji!

Nie ma zadnych norm w tych kwestiach. Szczepienia podroznym zalecaja
odwiedzane kraje, a kasy chorych lubia pacjentow, ktorzy dbaja o
zdrowie, bo maja mniejsze wydatki (tak chyba jest wszedzie?), a
spoleczenstwo mniejsze obciazenia. Ale jesli nie ma przymusu, to odsetki
sa niskie. Np. 37% seniorow szczepi sie przeciw grypie (w Szkocji 75%!).

Co do podswiadomosci (nieswiadomosci) i jej wplywu na zachowanie i
myslenie to mozna nia prawie wszystko tlumaczyc, np. preferencje
kulinarne, kolorystyczne, unikanie ciemnych pomieszczen, pajakow,
robakow, pewnych typow kobiet/mezczyzn, wybor partnerow/partnerek,
sklonnosc do dominacji, podporzadkowania ...
To cos jak z horoskopami. Kiedys podano grupie ludzi indywdualne
horoskopy i wszyscy sie w nich odnalezli. Okazalo sie, ze dostali takie
same teksty. Podobnie z pod(nie)swiadomoscia - kazdemu mozna wmowic, ze
ma podswiadoma agresje, lek, poczucie mniejszosci/wyzszosci

--
saluto
silvio balconetti

'tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
przecież mniej boli'