Antyszczepionkowi psychole

31. Data: 2019-10-25 20:22:52

Temat: Re: Antyszczepionkowi psychole
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/10/2019 o 00:49, Izaura pisze:

> to ze wzgledu na wrodzona empatie...

to przez twoja lodowke

> //myślę, że powinieneś już zacząć czytać tego Łazariewa.

ktorego? nie przypominam sobie rozmowy z toba na ten temat
--
gazebo

32. Data: 2019-10-25 23:42:53

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-24 22:37, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> [...]
> Jak to zmienić ?
>
> Mocna książka. Bardzo poruszająca. Po jej lekturze człowiek jest już nie
> ten sam. Dla człowieka, który otworzy się na jej treść i ją do
> siebie dopuści - staje się książką mocy. Czyni cuda. Zmienia i uzdrawia
> na wielu poziomach. Leczy choroby. Prostuje ścieżki. Poprawia kontakt ze
> sobą, Wszechświatem i tym co Boskie. Przywraca utraconą
> odpowiedzialność, za to kim jesteśmy i za to, co przychodzi nam w życiu
> przeżywać. Zmienia losy naszych dzieci.
>
> Sprobuje jutro przejrzec te teksty i zobacze czy sie zmienie i nawroce

Dla niektórych, naprawde zainteresowanych i chcących wiedzieć jaka jest
rzeczywistość, polecam oryginalne wydania w języku rosyjskim,
zawierające pominięte w wydaniach polskojęzycznych rozdziały.

Das Originall:
Lazarev-Diagnostika_karmy.Kniga_1.doc
Lazarev-Diagnostika_karmy.Kniga_2.doc

www.jagannath.ru/users_files/books/Lazarev-Diagnosti
ka_karmy.Kniga_2.doc
www.jagannath.ru/users_files/books/Lazarev-Diagnosti
ka_karmy.Kniga_1.doc

33. Data: 2019-10-26 00:37:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-25 13:07, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> iles tam prywatnych) licza pieniadze i im chodzi, zeby pacjent kosztowal
> jak najmniej, a wiec mial tanie leki i zabiegi (doplaty za recepty),
> leczyl sie raczej ambulatoryjnie niz stacjonarnie i w szpitalu byl jak
> najkrocej (sa nawet doplaty za pierwsze 14 dni). Szpitale sa na wlasnym
> rozrachunku i to im tylko zalezy na oblozeniu. Przychodni lekarskich
> tutaj nie ma.
>
> Z tym Siergiejem Lazariewem to przelece teksty jak bede mial czas i
> pogoda sie zepsuje. A jak beda za trudne, to pewnie dlatego nie pomoga?

To tak jak wszędzie, działa to tak samo, wszystko jedno, czy jako jeden
fundusz, czy w rozbiciu na setki drobnych. Każdy potrzebuje wypić i
zakąsić!

Można czytać na wyrywki.
np: rozdział o robieniu wina.

34. Data: 2019-10-26 00:52:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-25 18:32, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 24 Oct 2019 05:00:23 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5db113ff$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

> Ciekaw jestem po jakich kursach jest "arcybiskup" Głódź:
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/arcybiskup
-slawoj-leszek-glodz-diecezja-gdanska-reportaz-w-tvn
24,980303.html

//sie nie czepiej tych kolorowych spódniczek i fartuszków, tylko popatrz
na ludzi wśród których jeszcze żyjesz!

35. Data: 2019-10-26 00:59:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-10-25 20:22, gazebo wrote:

> to przez twoja lodowke

> ktorego? nie przypominam sobie rozmowy z toba na ten temat

Dwie pierwsze działki gratis...

https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf
https://megawrzuta.pl/files/1a48d8adddd96dd86ccecf8b
a684979c.pdf

//i mamie pokaż...

36. Data: 2019-10-26 06:42:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/10/2019 o 23:59, Izaura pisze:

> Dwie pierwsze działki gratis...
nie przypominam sobie...

--
gazebo

37. Data: 2019-10-26 15:35:46

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 października 2019 22:19:32 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> ...przeginają pałkę, aż przegną.
>
> Dla formalności przypomnę, że pislamiści mieli ministra środowiska
> wierzącego w chemtrailse, więc trzeba być wybitnym dzbanem, żeby
> głoszeniem bzdur wkurzyć pislamskie ministerstwo.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Witam po latach- na chwilkę:-) Kolega wciąż niedoinformowany. Od Putina po dyrektora
CIA akurat potwierdzają istnienie chemitrals- no ale co tam, to tylko fakty :-).

38. Data: 2019-10-26 16:55:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/10/2019 o 14:35, Chiron pisze:

> Witam po latach- na chwilkę:-) Kolega wciąż niedoinformowany. Od Putina po
dyrektora CIA akurat potwierdzają istnienie chemitrals- no ale co tam, to tylko fakty
:-).

nie zmieniles sie, podziwiam twoje wtyczki w CIA, i GRU oczywiscie, a
krowe to w koncu mozna otworzyc weterynarzu? czy tez dalej jak z
kobieta? nie bylbym soba gdybym nie zapytal, czy dalej lubisz jak cie
kobiety przypalaja papierosami?

--
gazebo

39. Data: 2019-10-26 17:06:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.10.2019 o 15:35, Chiron pisze:

> Witam po latach- na chwilkę:-) Kolega wciąż niedoinformowany. Od Putina po
dyrektora CIA akurat potwierdzają istnienie chemitrals- no ale co tam, to tylko fakty
:-).

Na stronach płaskoziemców i miłośników aluminiowych czapeczek nie takie
rzeczy potwierdzają.
Są też tacy, dla których faktem są portale przez które przechodzą do
naszego wymiaru naziści. Oni też mają potwierdzenie dyrektora CIA bo
przecież nie zaprzeczył.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2019-10-26 17:29:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dyrektora CIA akurat potwierdzają istnienie chemitrals- no ale co tam, to tylko fakty

Zauważyłem, że odkąd jest Trump, to chemitrails jakoś się zmniejszyły,
największe były za Obamy ;-)

Jak informuje Radio Maryja...
Takie cacane ze nie ma sie do czego dOPie...?
Morawiecki
EkoCO2aktywistka POstuluje zjadanie wlasnych dzieci
Szatan lubi ludzi smutnych