Re: Antyszczepionkowi psychole

Subject: Re: Antyszczepionkowi psychole
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Fri, 25 Oct 2019 23:42:53 +0200

On 2019-10-24 22:37, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
owiklania-neurologiczne-u-dzieci.html

> [...]
> Jak to zmienić ?
>
> Mocna książka. Bardzo poruszająca. Po jej lekturze człowiek jest już nie
> ten sam. Dla człowieka, który otworzy się na jej treść i ją do
> siebie dopuści - staje się książką mocy. Czyni cuda. Zmienia i uzdrawia
> na wielu poziomach. Leczy choroby. Prostuje ścieżki. Poprawia kontakt ze
> sobą, Wszechświatem i tym co Boskie. Przywraca utraconą
> odpowiedzialność, za to kim jesteśmy i za to, co przychodzi nam w życiu
> przeżywać. Zmienia losy naszych dzieci.
>
> Sprobuje jutro przejrzec te teksty i zobacze czy sie zmienie i nawroce

Dla niektórych, naprawde zainteresowanych i chcących wiedzieć jaka jest
rzeczywistość, polecam oryginalne wydania w języku rosyjskim,
zawierające pominięte w wydaniach polskojęzycznych rozdziały.

Das Originall:
Lazarev-Diagnostika_karmy.Kniga_1.doc
Lazarev-Diagnostika_karmy.Kniga_2.doc

www.jagannath.ru/users_files/books/Lazarev-Diagnosti