Awokado

1. Data: 2000-12-09 14:31:00

Temat: Awokado
Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy temat awokado byl juz tutaj omawiany
bo jestem tutaj od niedawna. Jezeli nie, to moze
pogadalibysmy na ten temat A jezeli tak, to moze ktos wie gdzie
moge znalezc cos na ten temat. Interesowalyby mnie
rozne przepisy na salatki czy tez pasty z udzialem tego owocu.

Z gory dziekuje i pozdrawiam :)))
Ania

1. Data: 2000-12-11 08:59:33

Temat: Re: Awokado
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejska" <a...@v...ca> napisał...
> [...]
> moge znalezc cos na ten temat. Interesowalyby mnie
> rozne przepisy na salatki czy tez pasty z udzialem tego owocu.

Zajrzyj na moją stronę... Są tam dwie pasty z avocado... A na grupie było o
avocado jakiś miesiąc, może dwa temu ostatnio i pojawiło się około 10
różnych przepisów...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-11 09:14:29

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aniu,
temat byl omawiany w duzych szczegolach na liscie jakis miesiac temu
(chyba). Zajrzyj na niusy.onet.pl i w archiwum powinno tego calkiem
sporo byc.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2000-12-11 14:09:15

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Ania Derejska wrote:
> moge znalezc cos na ten temat. Interesowalyby mnie
> rozne przepisy na salatki czy tez pasty z udzialem tego owocu.
> Z gory dziekuje i pozdrawiam :)))
> Ania

Oto / pod choinke ;-)/ "podsumowanie" tego watku
-troche nawet uzupelnione.
tomek w

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-12-11 14:17:48

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu szukaj w postach z 25 pazdziernika
pozdrawiam
agi

1. Data: 2000-12-12 02:26:39

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
>
> Zajrzyj na moją stronę... Są tam dwie pasty z avocado... A na grupie było
> avocado jakiś miesiąc, może dwa temu ostatnio i pojawiło się około 10

OK!!! Dzieki Joanno!!
Bylam na Twojej stronie i gdyby nie pozna pora
zaraz poszlabym do kuchni wyprobowac Twoje przepisy.
O tej porze juz nie jadamy, zostawie wiec to na jutro :))
Jeszcze raz dzieki.
A drzewko tez posadze :))
Ania

1. Data: 2000-12-12 02:34:28

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim, ktorzy zareagowali na "haslo" Awokado serdecznie dziekuje
i pozdrawiam
Ania

1. Data: 2000-12-13 10:34:38

Od: "Ania Derejska" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

ola tomaszewska <o...@g...pl> wrote in message
> [...]
OK, dzieki :)))
Ania

1. Data: 2000-12-13 12:59:47

Od: "ola tomaszewska" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-13 19:35:58

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ola tomaszewska <o...@g...pl> wrote in message
> > > >
> OK, dzieki :)))
> Ania

Aniu! Zapomnij o tej ostatniej poradzie- to matoły dorwały się do komputera
i eksperymentowały swoją głupotę

Jola

Prosba o salatke
Serwis Makaron i przepis na 50* tydzień br.
Olej lniany
próba
EXCUSE ME..