Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

Data: 2000-08-31 06:53:01
Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl>

Piotr Kasztelowicz napisał(a) w wiadomości: ...
On Thu, 31 Aug 2000, Ptasiek wrote:

>Nie podoba Ci sie - brzydki? Przeciez nie spowodowal Twojej zonie
>ciazy. To ginekolog winny, ze Twoja zona zaszla w ciaze?

Niestety - też częściowo obarczyłabym winą tego pana. Po pierwsze, nie ma
żadnej potrzeby odstawiania tabletek ot tak sobie. Jeśli wszystkie wyniki są
OK (próby wątrobowe, APTT, cytologia), można je brać latami. A trzeba
pamiętać, że wielu kobiet po odstawieniu tabletek prawdopodobieństwo
zajścia w ciążę się zwiększa - jajniki szaleją po powrocie do pracy.

Był w Stanach przypadek lekarza, co to kazał odstawiać pacjentkom tabletki,
kiedy biznes kiepsko szedł. Większość błyskawicznie zachodziła w ciążę. Jak
decydowały się urodzić, to obroty rosły, bo przychodziły na kontrole w
ciąży. Jak nie, to robił skrobanki i zawsze wychodził na swoje.

Ptasiek nie napisał słowem, jakoby były jakieś wskazania medyczne do
odstawienia tabletek. A jeśli były, to lekarz powinien był a) ostrzec
pacjentkę, że po odstawieniu tabletek niektóre kobiety zachodzą w ciążę
nieomal od używania wspólnej szczoteczki do zębów, b) zaproponować inną,
skuteczną metodę antykoncepcji. W każdym razie - lekarz co nieco zawalił.

JoP

--
j...@m...pl j...@c...pl
http://www.sf.magazyn.pl