Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych

1. Data: 2019-07-02 01:00:42

Temat: Biedny buddysta zen patrzy na Pomnik Zwierząt Rzeźnych
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A coś takiego mi się rymnęło ;)... jak Sz. Państwu się podoba?

BIEDNY BUDDYSTA ZEN PATRZY NA POMNIK ZWIERZĄT RZEŹNYCH

znosi jaja kura składa je w mozole
jak się gorzej niesie ląduje w rosole
daje mleko krowa doją ją maszyną
jak zabraknie mleka będzie wołowiną

tuczą świnię w chlewie leży u paśnika
a jak ją podtuczą idzie do rzeźnika
strzygą z wełny owcę na koc i na suknię
nie wie że na kebab Turczyn łeb jej utnie

królik znany z piękna i dobrego słuchu
obdarty na futro kończy w ludzkim brzuchu
kozę karmicielkę jakiś też niecnota
pożre a z jej braku nawet psa i kota

nie jestem rastuchem i nie słucham reggae
ani też krysznowcem czy w ogóle vege
lecz myślę że na nas także przyjdzie kryska
choć nikt raczej nie wie, jak bardzo jest bliska

ze skór nas obedrą, z piórek nas oskubią
i wsadzą to miejsce, gdzie bardzo nas lubią
tak jak ładujemy kury kaczki gąski
do pieca by zrobić smaczne z nich przekąski

czy jakiś w tym morał? innego morału
nie ma że nas spotka co nam do przydziału -
ta kulawym rymem napisana praca
kończy się konkluzją że karma powraca

2. Data: 2019-07-02 12:15:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 01:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> do pieca by zrobić smaczne z nich przekąski
>
> czy jakiś w tym morał? innego morału
> nie ma że nas spotka co nam do przydziału -

Na początek sorry za szczerość. Taka sobie rymowanka na dodatek w niczym
nie nawiązująca do tytułu.

3. Data: 2019-07-02 15:11:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 2 lipca 2019 12:15:02 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Na początek sorry za szczerość. Taka sobie rymowanka na dodatek w niczym
> nie nawiązująca do tytułu.

Tytuł nawiązuje. Gdybyś mieszkał we Wrocławiu i miał ten pomnik w centrum
miasta jakieś 3 kilometry od domu na ulicy Jatki, gdzie obecnie są sklepy
artystyczne, a dawniej mieściła się rzeźnia miejska, miałbyś dużo czasu
do rozmyślań nad holocaustem braci mniejszych.

4. Data: 2019-07-05 12:14:19

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.07.2019 o 15:11, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> artystyczne, a dawniej mieściła się rzeźnia miejska, miałbyś dużo czasu
> do rozmyślań nad holocaustem braci mniejszych.

Niby buddyści mają monopol na litowanie się nad mordowanymi zwierzętami?
Aktualnie leci na "Planete" cykl reporterzy o handlu i transporcie
zwierząt w UE. Taka makabra pewnie nawet się buddystom nie śniła.
Jeszcze jedna uwaga - ani Islam ani Judaizm nie wymagają od ludzi
torturowania zwierząt przed ich ostatecznym uśmiercaniem, wręcz tego
zabraniają.

5. Data: 2019-07-05 19:20:38

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 5 lipca 2019 12:14:18 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> Jeszcze jedna uwaga - ani Islam ani Judaizm nie wymagają od ludzi
> torturowania zwierząt przed ich ostatecznym uśmiercaniem, wręcz tego

Mają ubój rytualny, który też nie jest specjalnie humanitarny, chociaż
nie przemysłowy.

6. Data: 2019-07-05 21:03:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2019 o 18:20, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Mają ubój rytualny, który też nie jest specjalnie humanitarny, chociaż
> nie przemysłowy.

mam kontakt z halala, owszem, kiedys ubijano rytualnie, nie lubie duzo
pisac wiec moze nastepnym razem, teraz jest prad, szybko i humanitarnie,
warunkiem halala jest poderzniecie gardla co dzieje sie juz po smierci
zwierza, mam tez kontakt ze sprzedaza mozgow baranich, jak slysze o
bobrach co ich nie mozna jesc, o jejku, krolikow tez nie powinnismy jesc

--
gazebo

7. Data: 2019-07-05 22:38:14

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 21:03, gazebo wrote:

> [...]
> zwierza, mam tez kontakt ze sprzedaza mozgow baranich, jak slysze o
> bobrach co ich nie mozna jesc, o jejku, krolikow tez nie powinnismy jesc

a ta halala, to jakaś twoja znajoma?

//i ładna, chociaż?

8. Data: 2019-07-06 08:36:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2019 o 21:38, Izaura pisze:

> a ta halala, to jakaś twoja znajoma?
>
> //i ładna, chociaż?

no po prostu teraz zglupialem, tyle tu produkujesz linkow i nie wiesz co
to jest halala, poprawnie raczej halal chociaz roznie pisza, podobnie
jak Qurbani, Kabani, to moze ja wyjasnie, to jest wlasnie tradycyjny
uboj muzulmanski, muslims, dla jasnosci, tak jak dla jednych cos jest
koszerne dla innych musi byc halal, reszty sobie poszukaj

--
gazebo

9. Data: 2019-07-06 09:00:47

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 19:20, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Mają ubój rytualny, który też nie jest specjalnie humanitarny, chociaż
> nie przemysłowy.

Właśnie że nie mają, tzn. - nie religia tego od nich wymaga. Np.
wybijanie krowom oczu, to już nie za sprawą konkretnego bóstwa, czy
wiary, a tylko i wyłącznie  sadyzm rzeźnika.

10. Data: 2019-07-06 09:23:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2019 o 08:00, Trybun pisze:

> Właśnie że nie mają, tzn. - nie religia tego od nich wymaga. Np.
> wybijanie krowom oczu, to już nie za sprawą konkretnego bóstwa, czy
> wiary, a tylko i wyłącznie  sadyzm rzeźnika.

to ludzkie, znalezc sobie prace, ktora odpowiada twoim sklonnosciom, a
sadyzm jest typowo ludzki, kolejne okreslenie czlowieczenstwa, bo
czlowiek to nie kot, ktory bawi sie mysza, badz orka bawiaca sie foka,
moze zacznijmy od tego kto i dlaczego stworzyl religie, a jesli dobrze
pamietam, takie wtracenie z uwagi na wiele przeklaman, jaki zawod byl
pierwszy na swiecie, i nie jest to dawanie dupy za pieniadze, to
dolatorstwo, zyja sobie takie malpy na ograniczonym terenie, z uwagi na
populacje, te rodzaju zenskiego wzajemnie sie zaspokajaja, zeby nie
splodzic potomka bo nie wykarmia, jest enklawa gatunku zab, ktore zjada
wlasne potomstwo, nizszy gatunek, rozwiazuje to inaczej, a ty, ubrany w
idealy, moze idz na pustynie, tam zrozumiesz na czym swiat polega i
dlaczego w Anglii nie ma wscieklizny ani komarow

--
gazebo

Wyborcy PO to przestępcy...
Znalezione w sieci...