Re: Biologizm (bylo: Czy kobieta moze....)

Data: 2000-01-31 07:24:07
Temat: Re: Biologizm (bylo: Czy kobieta moze....)
Od: A s t e c SA <b...@a...pl>

Ronan wrote:
> O, cześć Arnold!
[..]
> Naucz się czytać, Arni.
[..]
> Ależ niczego innego się po Tobie nie spodziewałem. Przecież człwiek,
> zwłaszcza zacietrzewiony, jest bardzo przewidywalny :-))
[..]
> Nie o tym Arnoldzie.
[..]
> Tak, Arni - tak. Będzie dobrze. Cieszę, że lepiej od mnie wiesz co sądzę o
> statystyce. Wpadnę kiedyś do Astec SA (adres mam a w okolicach Rynku bywam
> często) to mnie oświecisz co jeszcze myślę.

Bucha cha cha cha !!!!! Masz rację w jednym!
Niektórzy ludzie, szczególnie zacietrzewieni są bardzo przewidywalni... ;)))
Reszty bzdur nawet nie chce mi się komentować.

papatki
A r e k

p.s.
Jak będziesz do mnie wpadał to mam nadzieję, że nie z pustymi łapami.
Skrzynka pepsi byłaby mile widziana... ;))

--
Pierwsza polska bajka animowana 3D !
http://www.elita.pl/swojaki/