Re: Blacha z piekarnika a pizza - pyt. techniczne

From: "mlk" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Blacha z piekarnika a pizza - pyt. techniczne
Date: Fri, 18 Mar 2005 12:13:51 +0100

Użytkownik "Kamil Raczynski" <r...@r...yupe.net> napisał w wiadomości
news:d1e76c$a8f$1@inews.gazeta.pl...
> "cherokee" <c...@n...o2.pl> nakibordził(a):

> Ostatnio piekłem pizzę z przepisu (mniej więcej) znalezionego gdzieś w
> Internecie. Nie pamiętam strony, ale był tam opisany sposób pieczenia:
>
> "Na spód piekarnika należy połozyć do góry nogami blachę do pieczenia,
> najlepiej jakąś w miarę grubą. Następnie rozgrzewamy piekarnik (okolo 20
> minut) do temp. conajmniej 250 stopni.
> Kiedy temperatura jest odpowiednia pizzę wkładamy do piekarnika.
> Bezpośrednio na odwróconą blachę lub po prostu na innej (najlepiej
cienkiej)
> blaszce.
> [...]

he, a ja mam piekarnik elektryczny włoskiej firmy ariston. jest m.in.
funkcja pieczenia pizzy (niby wiecej ciepła z dołu i inne bajery).
no niestety jestem tym rozczarowany, bo wcześniej robiłem w zwykłym
piekarniku (góra, dół max. temp.) i było ok, a z tą opcją pizza była twarda
ja szlag. muszę jeszcze pokombinować z wysokością, ale coś nie mam na razie
do tego zdrowia.
a może któś ma z tym jakieś doswiadczenie?