Re: Blender ręczny czy kielichowy??

From: Lia <i...@p...org>
Subject: Re: Blender ręczny czy kielichowy??
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Tue, 23 Jan 2007 14:34:43 +0100

Dnia 2007-01-23 12:22:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Edvard* skreślił te oto słowa:

> Witajcie!! Mam pytanie do wszystkich posiadaczy blenderów, jaki rodzaj
> polecacie - te modele ręczne, czy kielichowe???

Oba ;)
Ja korzystam z obu, ale tez dorabiałam sie ich po kolei.

Gdybym miała wybrac jeden - kielichowy. Tylko uciążliwe stałoby się
miksowanie zup, czy rozdrabnianie cebuli w sosach pod koniec gotowania, no
ale... coś za coś.

> Ja planuję zakup, ale nigdy takiego robota nie miałem i nie miałem okazji
> nigdzie z takowego korzystać. Skłaniam się ku zakupowi tego kielichowego (taki
> stacjonarny z dzbankiem, gdzie nożyki są na dole), ale mam pytanie, czy on
> dobrze rozdrabnia owoce? Oraz, czy w tym kielichowym można przygotowywać
> ciasto naleśnikowe???

Rozdrabnia, świetnie sobie radzi. Ciasto na nalesniki tez w nim zrobisz.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.