Re: Błyskawiczna pyszność na śniadanko.

Data: 2012-11-05 06:40:10
Temat: Re: Błyskawiczna pyszność na śniadanko.
Od: case <c...@u...news>

W dniu 2012-11-05 00:16, k...@g...pl pisze:

> kuchenka mikrofalowa to nie jest dobra rzecz. znalazlem taki opis:
>
> Sercem mikrofali jest tzw . magnetron wytwarzający prąd zmienny. Wysoka
częstotliwość zmian biegunów w polu energomagnetycznym zmusza cząsteczki zawarte w
pożywieniu - szczególnie dipole wody, ale również aminokwasy, lipidy i białko - do
ciągłej zmiany położenia do kierunku pola. To znaczy oscylują tam i z powrotem do 2,5
miliarda razy na sekundę i wywołuje ciepło tarcia. I dlatego powstały wątpliwości,
czy w tym cyklu nie zmieniają się pod ich wpływem niekorzystne struktury komórkowe
pożywienia.
> Prof. dr B.H.Blanc z Uniwersytetu Biochemii w Lozannie i drH.U. Hartel stwierdzili
po badaniach ze posiłki przygotowywane w mikrofalach są szkodliwe, dla zdrowia
wywołują m.in. zmiany we krwi, powodują wzrost poziomu cholesterolu, spadek poziomu
kwasu foliowego należących do grupy wit.B. Ponadto niemiecki Instytut do spraw
Promieniowania Federalnego Urzędu Zdrowia (BGA) na podstawie analizy 16 opracowań
orzekł że promieniowanie wywołuje m. in:
> - Zaburzenia procesów enzymatycznych
> - Zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy i nadnerczy oraz zaburzenia pracy hormonów
> - Zmiany w składzie poszczególnych składników krwi, i ich oddziaływaniu.
> - Rozrost komórek krwi i zmiany w chromosomach.
> - Zmętnienie soczewki oka ( zaćmę)
> -Zaburzenia w oddziaływaniu składników krwi w mózgu.
> Stwierdzono, iż inicjuje ona procesy kancerogenne ( rakotwórcze ). Jako ciekawostka
woda podgrzana w mikrofalówce nie wywołuje kiełkowania zbóż. Warto sprawdzić.

> mialem kiedys taka kuchenke, ale juz dawno temu ja usunalem z kuchni, i nigdy nie
bede mial. nigdy nie ma pewnosci czy te fale nie wyplywaja zurzadzenia? niektorzy
twierdza ze z kazdej kuchenki przedostaja sie do otoczenia. a czlowiek z ponad 90%
sklada sie z wody... co sie dzieje pod wplywem takich fal w naszym organizmie?

Ten opis bardziej pasowałby może do prototypów niż obecnych urządzeń.
Kuchenki mikrofalowe są tak ekranowane, że nie powodują praktycznie
żadnych zakłóceń.
Natomiast co do posiłków to cóż, wpływ pola magnetycznego na ich skład,
biorąc pod uwagę ich skład, to chyba najmniejsze zmartwienie.