Re: Bóg instnieje

21. Data: 2009-12-02 11:22:14

Temat: Re: Bóg instnieje
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Dec 2009 09:00:56 +0100, Robakks napisał(a):

> Napis CIPA na płocie jest kultowy i trendy. To już jest symbol
> KONKRETYZMU. W tabloidzie charakterystyki typów spolegliwości
> pytaniem testowym jest:
>
> 18. Napisz własnymi słowami dlaczego napis CIPA nie jest
> prawdziwą CIPĄ, choć jest prawdziwym napisem.
>
> Na tym pytaniu wykładają się wszyscy teoretycy, a zwłaszcza nihiliści
> i alefici. Ci pierwsi nic nie wiedzą, ci drudzy odtwarzają mantry.
> Teoretyk nie odróżnia nazwy od rzeczy nazywanej, więc nie odróżnia
> [...]

A "głupia cipa" skierowana do konkretnego obiektu jest bardziej w strone
"bycia", czy "istnienia"? :-D
--

Ikselka.

22. Data: 2009-12-02 11:46:46

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> A "głupia cipa" skierowana do konkretnego obiektu jest bardziej w strone
> "bycia", czy "istnienia"? :-D
> --
>
> Ikselka.

Pojęcie "głupia cipa" skierowane do konkretnego obiektu, jest nazwą
bez desygnatu. Desygnat tym słowom nadaje osoba, która utożsamia się
z nazwą - nadając nazwie prawdziwość słowami:
"głupia cipa"? Tak - to ja!
- i tym potwierdza prawdziwość nazwy. :)(:
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

23. Data: 2009-12-02 12:03:06

Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> Napis CIPA na płocie JEST naprawdę, ale napis to nie CIPA. :-)
...a na to nie pis.

Coś JEST naprawdę./Robakks/
czyli
napis cipa JEST naprawdę
napis JEST naprawdę
cipa JEST naprawdę
na JEST naprawdę
pis JEST naprawdę
ci JEST naprawdę
pa JEST naprawdę
itd.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wnioskowanie

Idąc dalej Twoim tropem napis CIPA który JEST i
CIPA która JEST składają się ostatecznie z materii ,
a więc w sensie budulca {+0} Napis CIPA to CIPA.

Różnica natomiast może wystąpić w odwzorowaniu ,
które ISTNIEJE.

Jednak np. przy zbyt dużej odległości CIPY i napisu CIPA od obserwatora
różnica nie występuje.

;-p

> Zamiast 0 użyj +0=1/oo
Punkt materialny :)

> Uwierzyłeś anonimowemu guru?
Jak się da to się da ,bo
A to A. /nie anonimowy Edward Robak /
:)

24. Data: 2009-12-02 12:20:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> [...]

> a więc w sensie budulca {+0} Napis CIPA to CIPA.
>
> Różnica natomiast może wystąpić w odwzorowaniu ,

Różnica pomiędzy napisem CIPA, a prawdziwą CIPĄ polega na tym,
że patrząc od tyłu na napis CIPA widać APIC natomiast patrząc na CIPĘ
z dowolnej strony - zawsze widać CIPĘ, co wyraża się w porzekadle:
"CIPA z każdej strony jest CIPĄ" :-)

> Jednak np. przy zbyt dużej odległości CIPY i napisu CIPA od obserwatora
> różnica nie występuje.
>
> ;-p

>>> 0*1/0=?
>>> 0*2/0=?

> Punkt materialny :)

Oczywiście - punkt geometryczny.
Zero arytmetyczne niezbyt nadaje się do mnożenia i dzielenia.
Gubi informację.

> Jak się da to się da ,bo
> A to A. /nie anonimowy Edward Robak /
> :)

hehe.
Pewien profesor nie wierzył, że ludzi w hotelu Hilberta jest więcej
niż pokoi, bo każdy pokój ma parę z człowiekiem, ale recepcjonista
nie ma pary z pokojem. Recepcjonista też człowiek. :-)
Zgadnij gdzie skończył ten profesor?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

25. Data: 2009-12-02 12:23:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Dec 2009 12:46:46 +0100, Robakks napisał(a):

> [...]
> z nazwą - nadając nazwie prawdziwość słowami:
> "głupia cipa"? Tak - to ja!
> - i tym potwierdza prawdziwość nazwy. :)(:

Dokładnie!
:-D
--

Ikselka.

26. Data: 2009-12-02 21:24:41

Temat: Re: Bóg instniejeci
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Dokładnie!
> :-D

Eeee tam, to nie jest nazwa bez desygnatu, tylko raczej nazwa o
nieostrym zakresie, tzn. nie mająca wyraźnej treści, w związku z czym
podparta musi być tzw. definicją projektującą (regulującą).

I Ty taką definicję sobie ustalasz czy to w sposób klasyczny, podając
zbiór cech osoby, które od tej pory nazywać będziesz "głupią cipą", albo
też w sposób nieklasyczny podając zakres nazw "głupia cipa to": i tu
wpisz listę pań (i ew. panów).

Nazwa (głupia cipa) jakiej używasz ma w Twoim rozumieniu desygnat i Ty
jesteś w stane go wskazać :-)

No i wtedy nie ma mowy o "nadawaniu prawdziwości"... bo to jest tylko
"projekt" nazwy, który dopiero z czasme może sie przyjąć, albo nie :-)

Stalker

27. Data: 2009-12-03 01:31:49

Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości grup

Nagroda
http://www.cipkiodtylu.jpg.pl/

> Problemu nie ma z ich upchnięciem bo już wszyscy są upchnięci,
> hotel jest pełny i brak w nim wolnych pokoi. Każgy gość ma klucz
> do swojego pokoju a tablica z kluczami jest pusta.
> Nieskończoność została zapełniona i niestety zabrakło dla recepcjonisty
> klucza - nie ma więc swojego pokoju.
> Przemyśl to. :-)

Jakie postrzeganie nieskończoności aktualnej takie wnioski o jej możliwym
zagospodarowaniu.

28. Data: 2009-12-03 06:39:41

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" <s...@N...gazeta.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nagroda
> http://www.cipkiodtylu.jpg.pl/

CIPKA =światło=> aparat --> zdjęcie =światło=> WIDZ
komentarz:
aparat nie robi zdjęć cipek ISTNIEJĄCYCH (w umyśle), ale
aparat robi zdjęcia cipek, które SĄ (w realu).
Wiesz już czym różni się ISTNIENIE od BYCIA? :-)
dygresja:
"Wampiry nie odbijają się w lustrze".

> Jakie postrzeganie nieskończoności aktualnej takie wnioski o jej możliwym
> zagospodarowaniu.

OK.
Pytałeś o definicję - oto ona:

Nieskończoność aktualna
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nieskończoność aktualna oo to taka wyrażona liczbą ilość elementów,
dla której liczba wzajemnie odwrotna 1/oo ma wymiar zero,
wielkość = wymiar + wartość
wartość 1/oo > 0
oo * 1/oo = 1
Nieskończoność aktualna jest liczbą arytmetyczną.

przykład:
Zbiór liczb naturalnych N jest nieskończonością aktualną, bowiem
1/N ma wymiar zero. Wartość 1/N = +0 > 0
N * 1/N = 1

przykład logiczny:
hotel Hilberta ma N pokoi i N lokatorów. Jest zbiorem PEŁNYM, bowiem
każdy pokój jest zajęty i żaden lokator nie jest bez pokoju.
Zbiór pokoi i zbiór lokatorów to zbiory równoliczne.
Pojedynczy lokator stanowi ułamek 1/N z całkowitej ilości N.

przykład geometryczny:
Kwadrat o boku 1 [cm] ma pole powierzchni 1 [cm^2].
Pojedynczy bok kwadrata ma wymiar zerowy względem powierzchni
bowiem 1 [cm] = 0 [cm^2] <- długość nie jest polem,
wartość natomiast ma niezerową
1 [cm] > 0
Coś nie jest NICEM.

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

PS. Zdajesz sobie sprawę, że powyższe to matematyka przyszłości? :-)
Zgadnij dlaczego. OK? :)

29. Data: 2009-12-03 12:36:55

Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> CIPKA =światło=> aparat --> zdjęcie =światło=> WIDZ
> komentarz:
> aparat nie robi zdjęć cipek ISTNIEJĄCYCH (w umyśle), ale
> aparat robi zdjęcia cipek, które SĄ (w realu).

Żartem:

Bełkot ;-)
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=aparat
Nie każdy aparat robi zdjęcia.

> Wiesz już czym różni się ISTNIENIE od BYCIA? :-)
> dygresja:
> "Wampiry nie odbijają się w lustrze".

Kłamstwo ;-)
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=wampir
"Nietoperz o ostrych zębach, żywiący się wyłącznie krwią ssaków i ptaków,
żyjący w Ameryce Południowej i Środkowej"

> [...]
> wartość 1/oo > 0
> oo * 1/oo = 1
> Nieskończoność aktualna jest liczbą arytmetyczną.

No jak sobie przyjmujesz za oo dowolną liczbę naturalną to np.dla oo=5
wartość 1/5 > 0
5*1/5=1
5 jest liczbą arytmetyczną.

Kwadrat o boku 5[cm] ma pole pow. 25[cm^2]
Pojedynczy bok kwadratu ma wymiar zerowy względem powierzchni
bowiem długość nie jest polem,
wartość natomiast ma niezerową
5[cm] >0
Coś to nie nic.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Elementy
"...ostatnim pewniku Euklides pisze o 'prostych', używając sformułowania
jeśli się je odpowiednio przedłuży.
Ta pozorna sprzeczność stanie się zrozumiała, jeżeli wziąć pod uwagę,
że Grecy nie posługiwali się pojęciem nieskończoności tak, jak my dziś je
używamy.
Nieskończoność oznaczała dla nich nieograniczoną możliwość kontynuacji
czegoś skończonego,
tak więc prosta w ich rozumieniu była tym, co dziś nazywane jest odcinkiem."

> [...]
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
>
> PS. Zdajesz sobie sprawę, że powyższe to matematyka przyszłości? :-)

Historia kołem się toczy?

30. Data: 2009-12-03 13:50:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"spit" s...@N...gazeta.pl
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Żartem:
>

> Bełkot ;-)
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=aparat
> Nie każdy aparat robi zdjęcia.

hahaha
ale śmieszne :D
"aparat --> zdjęcie"
1. "urządzenie spełniające określone zadania"
Jeśli aparat do robienia zdjęć nie robi zdjęć - to jest zepsuty,
a wówczas nie ma cipek do których podałeś link.
podsumowując:
napis CIPA to nie CIPA bowiem CIPA z każdej strony jest CIPĄ
natomiast napis CIPA od tyłu to APIC. :-)

> Kłamstwo ;-)
> http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=wampir
> "Nietoperz o ostrych zębach, żywiący się wyłącznie krwią ssaków
> i ptaków, żyjący w Ameryce Południowej i Środkowej"

Nie wszystkie wampiry i wampirzyce są nietoperzami.
Są też takie, które w lustrze nie odbijają się. Spójrz w lustro. ;)

> [...]
> 5 jest liczbą arytmetyczną.
>
> Kwadrat o boku 5[cm] ma pole pow. 25[cm^2]
> Pojedynczy bok kwadratu ma wymiar zerowy względem powierzchni

Już na wstępie robisz błąd ignorując zdanie proste:
"liczba wzajemnie odwrotna 1/oo ma wymiar zero"
Liczba wzajemnie odwrotna do 5, a więc 1/5 nie ma wymiaru zero
nie jest więc ilość 5 nieskończonością.

> [...]
> czegoś skończonego,
> tak więc prosta w ich rozumieniu była tym, co dziś nazywane jest

Są ludzie także współcześni, którzy doskonale rozumieją co Grecy
mieli na myśli. Ci którzy nie rozumieją wymyślają takie
jak zacytowałeś interpretacje służące do hodowli idiotów...
Czujesz jak Cię przerabiają na papier toaletowy? :)
Hotel Hilberta jest odcinkiem o nieskończonej długości (linia półprosta)
ale można go przedłużać w nadwymiarze. Do tego potrzebna jest
jednak znajomość wymiarów.
przykład:
Kwadrat o boku 1 [cm] ma długość oo [cm].
Tę długość można przedłużać dowolnie uzyskując większe kwadraty
np. kwadrat o boku 5 ma długość 25*oo [cm]

> Historia kołem się toczy?

Powyższe to matematyka przyszłości bowiem nadchodzi epoka
konktretyzmu. :-)
Robakks

Śmierć człowieka.
Re: Do Robakksa
Re: To dla mnie nic nie znaczyło
I wogle atam!
o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]