Re: Ból w łokciu

Data: 2005-04-21 20:22:09
Temat: Re: Ból w łokciu
Od: "Anka P." <t...@a...pl>

W dniu, który zapamietamy na wieki 2005-04-21 15:25, Mariusz
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> Zanim wybiore sie do ortopedy chcialem zasiegnac tutaj Waszej rady. Od paru
> dni mam problem z lokciem. Nie moge do konca wyprostowac reki w lokciu,
> gdyz czuje w nim bol, wyglada to tak, jakby sie skrocily sciegna po
> wewnetrznej stronie lokcia a proba wyprostowania powoduje ich rozciaganie i
> co za tym idzie bol.
> Nie moge rowniez zgiac maksymalnie reki w lokciu, gdyz rowniez przy tym
> ruchu czuje w nim bol.
>
> Co to moze byc? Zapalenie stawu lokciowego?

Moze jakis bol po urazie? Nie uderzyles gdzies lokciem ostatnio?
Swoja droga dobrze byloby to miec pod kontrola, czyli wybrac sie do
chirurga ortopedy szybko.
Ja jestem juz dwa lata po zabiegu usuniecia cial obcych z okolic stawu
lokciowego na tle pourazwoym. To znaczy ja urazu nie pamietam, ale
musial najwyrazniej jakis byc.
Zorientowalam sie pewnego dnia, ze po prostu dziwnym trafem nie moge
wyprostowac reki w lokciu do konca, a staw czasem mnie pobolewal.
Wybralam sie do specjalisty, zdjecie RTG no i okazalo sie ze sa te ciala
obce. Potem zabieg usuniecia, ale lokcia niestety dalej nie wyprostuje
maksymalnie no i pobolewa na zmiane pogody.
Mysle,ze gdybym zauwazyla wczesniej, ze cos jest nie tak z tym lokciem
dzui byloby w porzadku wszystko.

Anka P.