Ból wątroby po zupie mlecznej??

1. Data: 2004-08-02 09:08:10

Temat: Ból wątroby po zupie mlecznej??
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj na kolację zjadlam zupe mleczną a dzisiaj od rana boli mnie brzuch w
okolicach wątroby(po prawej stronie pod żebrami)...czy to mozliwe ze to po
mleku??Co doraznie moge wziąść aby ból minął??
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2004-08-02 14:29:23

Temat: Re: Ból wątroby po zupie mlecznej??
Od: "Phill" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj na kolację zjadlam zupe mleczną a dzisiaj od rana boli mnie brzuch
> okolicach wątroby(po prawej stronie pod żebrami)...czy to mozliwe ze to po
> mleku??

Mleko krowie zawiera ciężkostrawną kazeinę. To tyle.

3. Data: 2004-08-09 00:15:43

Od: "Jurgen" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

doktor zaleca lewatywę (łac. levativus odtylcus bylegdzietus).. mam nadzieje
ze pomoże..]
PS.napisz czy są efekty kuracji (jak nie ma to przepiszemy inną metode)
Użytkownik "Phill" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mleko krowie zawiera ciężkostrawną kazeinę. To tyle.

Głodówka zdrowotna
Koszt leczenia SM?
Sposób na "zabicie" zapachu alkoholu
dyskopatia?