Re: Boląca skóra po raz kolejny...

Data: 2006-12-15 17:47:19
Temat: Re: Boląca skóra po raz kolejny...
Od: "k" <s...@N...gazeta.pl>

z...@w...pl (arek) napisał(a):

> Witam
>
> mam podobny problem tez nie wiem czemu mnie boli skóra w okolicy żeber
> przy nawet lekkim musnieciu koszulki która mam na sobie zaraz czuje taki
> boł jakby skóra była popażona, na skórze nie ma zadnych sladów, nie jest
> ani wysuszona ani zaczerwieniona trwa to juz 5 dni. co to może być?
>
> --
> Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

ja tez to mam!tylko ze sporadycznie...a bol jest dziwny..mozna go porownac
do poparzenia
wlasnie czy ktos ma pomysl co to moze byc?
nie mam suchej skory rowniez
i dlaczego wlasnie pod zebrami?!
nigdy sie nad tym niezastanawialam powazniej bo rzadko mi sie to zdarza
myslalam ze moze jakis niewidoczne otarcie czy cos ale skoro juz 3 osoby
maja to samo to juz dziwne